Samsung DSR9500 via ci

T

toon

Hallo,

Ik wil even een nieuwe ontvanger voorstellen.

De Samsung DSR9500 via ci is een leuke tuner met een heel mooi en snel te doorlopen menu.

Hij heeft embedded 2x viacces die simpel is om te toveren tot multi cas !!

Ik heb er nog geen 5 in 1 file in draaien,maar de viacces heeft de kuren en laat ook seca zien :).

Verder twee ci slots en een aparte look voor een ontvanger van rond de € 350 een boel mogelijkheden.En voor een ervaren sathobbyist een makkelijk bedienbare tuner.Echt een leuke bak voor "Hollanders" lekker veel voor weinig!!!!

Groeten Toon.

 
klopt.

is een ontvanger die nu al tot een boel in staat is.

amper uit,en nu al volledig alle kanten op te patchen.

zoals Toon al zegt 5in1.

veel originele kaarten zal ie lezen, en het geschikt maken om sevicona te laten zien.

heeft nog meer in huis ,maar dan ga ik eerst zelf testen

ik zal hier later op terugkomen.

maar laat houd em in de gaten, dit ding zal vermoedelijk veel dure ontvangers de neus doen verbleken.

qua prijs zal ie hoge ogen gooien.

 
De test van deze nieuwe top of the bill ontvanger komt er binnen enkele dagen aan. Eerste indrukken zijn dat het een ontvanger is die alle andere multi cas ontvangers doen verbleken en een ontvanger die het waardig is 9500 als serienummer te mogen dragen want het zou weleens ECHT de opvolger kunnen gaan worden van de Nokia 9500. En niet al te duur geprijst natuurlijk.

 
Waar zijn die patches voor de deze samsung te verkrijgen ?

Wat is zo ongeveer de prijs ?

Kan je op de embedded CAM's (viacess) ook irdeto draaien mits de patch ?

Kirech (kirech2000@yahoo.com)

 
Antwoord via email doen we niet aan.

Dus hier zijn ze:

-op internet, zoek

-Kan wisselen maar denk aan prijzen rond E400

-nee

 
xgabox,

Hoi ik heb veel gelezen op de site van deze ontvanger en nu je hier post dat deze ook te patchen is, zou ik graag in aanmerking willen komen met die patch voor deze ontvanger , ik heb gezocht, en ingetypt bij de bekende zoekmachine maar noppers vind ie ?? als ik deze patch heb, dan overweeg mischien ook deze ontvanger aan te schaffen of anders een magic module.

Als deze patch bestaat draaid hij dan ook seca ?

En werk deze gebeurtenis ook zonder 5in1 gedoe ??

Met vriendelijke groet;

Bruce.

 
denktenk,

Thank,s ik heb het gevonden, de kans is nu groot dat ik deze ontvanger aanschaf, voor die paar euro meer ten opzichte van z,n magic module, lijkt me dit voordeliger ;-)

Gr;

Bruce.

 
Heb deze ontvanger ook sinds kort. en wat betreft de Prijs / Kwaliteit verhouding, moet ik zeggen dat deze ontvanger echt perfect is. Heb sinds aanschaf nog niet een hanger gehad. Beeltkwaliteit is ook perfect. En met de nodige software gaan er heel wat deurtjes open hiero :shocked:

Deze ontvanger laat zeker weten iedere SatHobbyist kwijlen als ik het zo even mag formuleren.

Ik heb in het dagelijks leven nogal wat ontvangers in mijn handen. En moet zeggen dat deze op dit moment boven aan staan als het gaat om een Snel en stabiel ontvanger.

Mzl, Johnnny1

 
Is er bij een ander ook dat de 9500 geen irdeto module accepteert, (aston105 no problem) ziet deze wel maar geen beeld, smartcard is ok, dus dat is het niet.

Gr. JD

 
Hier al diverse SS-9500's geprobeerd. Geen enkel probleem ondervonden bij de irdeto-modules.

Bij welke modules werkt ie niet dan?

K

 
Module V01.06

In andere merk ci-ontvanger geen probleem, samsung geeft in menu wel irdeto aan, maar beeld blijft zwart. ???

JD

 
yep hier zelfde dus irdeto euro 1.06 erin en 5/1 patch . geen orginele kaart meer werken in de ci :sad:. denk stuk of 10 geprobeerd. maarja dan gewoon de gegevens van me abbo op de fun he :laugh:. En ja heb bijna elke mogelijkheid geprobeerd. de 1e clone na de ander gemaakt . buffers scjhoongemaakt t en noem maar op. de kaartjes werkten zelfs in `n pace weer perfect :laugh:

maar niet op de sung ( jammer ) dus toch 1 min puntje .

oke nagra in de emb ci maakt dat minpuntje gelijk weer goed :laugh:)

gr dj

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan