Pace501G6

P

pecari

Ik heb hier nog een pace kado gekregen en ja wat moet je er mee hé.

dus vandaar mijn vraag, ik heb geen A.B er bij en moet wat nieuwe frequinties inkloppen om hem op de bekende C+ zenders te kunnen laten werken is dit zonder de A.B mogenlijk?

verder is het interesant om de cam even te voorzien van een andre eprom voor je weet wel?

zo ja wie heeft nog een eprom op de plank liggen amon4.1 of nog later die dus werkt metr deze ontvanger?

en dan nog als laatste alle info over de ombouw en ook werking zijn welkom en ook graag ervaringen met dit apperaat.

ik hoor het wel.

G.R Pecari

 
Wat voor een Pace is het? Een analoge, een G4 of een G6 of nog een andere?

Er staat hier ook ergens een topic dacht ik over seca ontvangen op de Pace, als ik me niet vergis staat daar ook wat info bij, de zoekfunktie van het board kan wellicht uitkomst bieden.

Wat je wil zult moeten doen is op zoek gaan naar een andere a/b misschien heeft iemand er nog eentje over van de sloop, of misschien is er wel een universele die op de Pace ook werkt, dat is me niet bekend.

Zonder a/b kun je geen pincode intoetsen, dus kom je ook niet in het menu waarin je de startfrequenties moet instellen.

Wat betreft de cam ombouwen kan ik je geen hulp verlenen omdat ik eenvoudigweg geen verstand heb van ombouwen van een cam.

 
HQ heeft hele goede vervangers voor de Pace afst.bed .

alle knoppen zijn gelijk ,

en kost maar een paar tientjes en werkt perfect.

 
Je hoeft alleen die irdeto cam (2.3) om te programmeren pecari.

info zit in je maildoos, suc6 ermee

 
bedankt voor jullie snelle repl... op mijn vragen

ik had het bord al uit gekamt op info alleen was dat wat uit een lopent van aardt.

voor B.T de verzie is de pace501 G6, en heb er dus geen A.b bij dus een groot gemis in mijn geval om de verquintie in te kunnen stellen cam ombouw is geen probleem breng de eprom gewoon naar buiten kan er gewoon een dil eprom 27c512 in gezet worden in een los voetje geen probleem Alexje bedankt voor de files.

nog even een vraagje voor Xgabox is dat een univer.. A.B die van HQ en welk type is het zoekt wat makelijker.

en de opmerking van B.T zou nog het best uit komen een A.b van een sloop bak maar we wachten maar even af of iemand nog zo iets in een oude doos heeft liggen voor mij.

nog een vraag kun je meer zenders kijken dan die bewuste 12 met de ombouw van de cam of blijft het daar bij wat inlezen van zenders betreft.

G.R Pecari

 
hehehehe.........

als ik je het type nr geef hoef je niet meer te zoeken ,slimmerd.:)

maargoed, hier is ie.. HQ vervangende afst.bed (geen universele dus) type RCS 1832.

succes ermee,!

 
Zoals je weet , is de pace orgineel een irdeto ontvanger voor Ned 1-2-3 / rtl 4-5 / sbs 6 / yorin / net 5 / V8 / TMF en C+ rood / blauw en vooral niet te vergeten BVN

Na cam ombouw ontvang je naast bovenstaande zenders ook nog : Discovery / Animal planet / NGC / X zone / 16/9 en The Studio . Ook heb je de mogelijkheid om nog wat franse zenders te zien.

Ik heb enige tijd geleden bij de Aldi een Lifetec LT 3607 universele AB gekocht . die doet het met sat code 421 prima op de pace , met code 473 op de echostar DSB 9800 en met code 458 op de nokia 9500 en die koste maar fl 19.95. Link en rechts heb ik em ook in andere zaken gezien ( maar vraag me niet welke ).

Gr Trust

 
jongens daar kan ik wat mee met zulke taal A.B zal nu geen probleem meer zijn, was als maar zo makelijk op deze aardkloot.

G.R Pecari

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan