Log vraagjes voor de experten...

J

JohnnyBee

Hoi experts,

ik lig nu al een tijdje, tot groot spijt van de madam hier, de stukken uit het plavond te loggen, maar zonder resultaat.

Kan iemandt voor eens en voor altijd een duidelijk antwoord geven op de volgende vragen :

Is het mogelijk om degelijk te kunnen loggen, met de combinatie => Humax irci5400 + Aston ci 1.03 + seasons 1 + Wallbanger v3.9.8.2. <=.

Ik moet er bij vertellen dat het me reeds een paar maal gelukt is op ident 00 03 en dat ik nu reeds dagen met verscheidene ppua's en mk01's op ident 0019 aan 't testen ben zonder resultaat.

Heb wel communicatie, maar steeds het duimpje omlaag en 90 1D.

Toch ben ik bijna 100% zeker van mijn setje key's.

En dan nog een vraagje,

=> Waarom is het niet mogelijk om seca te loggen in de embedded kaartlezer van de gepatchte Humax, en is dit niet te verwezenlijken door de patch te aan te passen?

Met dank,

Groetjes

Johnny

 
Ik denk dat het aan de Aston 1.03 ligt aangezien ik ook zo'n exemplaar heb liggen die de helft niet doorlaat.

Het enige waar deze dingen nog goed voor zijn is om te patchen naar cryptoworks of zo.

Probeer eens een aston 1.05, daar zul je aanzienlijk betere resultaten mee boeken!

 
Wat betreft het loggen van seca via de embedded lezer : NEE dat kan niet.

 
Dat zit meer in de Humax als in de aston, doe die zelfde 1.03 eens in een willekeurige andere ontvanger en er is prima mee te loggen.

 
@ Tech: dat het niet kon, had ik reeds vernomen, maar de vraag is eigenlijk waarom niet ????

@ Activ: Volgens jou zou het probleem de Humax zijn, indien het softwarematig zou zijn, is het dan niet mogelijk dat daar iemandt eens met meneer PH over wil praten???

Zucht.....had ik maar iets langer naar school geweest....

Johnny.

 
johnny,

ik heb jouw posting bekeken op het andere bekende forum en hier vraag je juist hetzelfde.

foei ben je niet verlegen , je vraagt hier zomaar een mk1 trade .

dit most ik even kwijt.

groeten

 
johnny

ik trek mijn laatste uitspraak in , de reden hierdoor was is dat ik jouw bericht op een ander bord hat gelezen en het trok op elkaar , maar je hebt er iets uitgelaten en dat had ik niet gezien.

hiervoor mijn exuces

groeten

 
Ok,

Steven94,

aanvaard hoor !

even goede vrienden !!!!

Johnny.

 
@Johnny

Om nog ff op je laatste vraag in te gaan.

Wat jij wilt is seca loggen in een irdeto-cam (want dat blijft het ondanks de patch).

En in een irdeto-cam zal je never een update krijgen op seca.

Wat ze doen met de patch/5in1 is de irdeto cam te doen geloven dat hij een seca is (simpel gezegd), dat lukt met op-key's wel, maar met MK's niet.

Op je 5in1 kaartje krijgje immers ook geen up op seca.

@Steven:

Wat deze user doet op een ander bord, bepraat je maar op het betreffende bord, maar niet hier.

 
Bedankt voor de reply's jongens, zal maar opzoek gaan naar een Aston 1.05 zekers, wil het loggen toch weer meegemaakt hebben.

Zonnige groetjes,

Johnny.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan