Schakelproblemen NoOneManIt

C

Carpio2

Hier komt ie:

Gisteren ochtend zet ik de tv aan en alle zenders waren uit het systeem verdwenen op een 25 tal na.

Nu is dit al vreemd op zich maar ik dacht ik zet gewoon de settingslijst er weer opnieuw in.

Nadat ik dat gedaan had switcht hij niet meer automatisch.

De Irdetozenders geven geen probleem.

Met 'DVB 2000 Beta 6 gepatch' werkt alles wel.

Toen ik daarna NoOneManIt 1.2 er weer in zette werkte hij wel al een stuk beter maar nog niet bij alle zenders.

Om dit aan de gang te krijgen voer ik nu per zender het volgende uit:

Menu - C - 0 (Juiste selecteren zodat ik beeld heb)

Menu -7-A-3 (Replace channel)

Vanaf dat moment gaat het natuurlijk goed.

Iemand een Idee over wat er aan de hand kan zijn?

MM 9500

NoOneManIT 1.2

Settings van Satkoos

Funcard met Flash 3.3 + boris

Carpio2

 
Probeer eens een reset uit te voeren, beide pijltjes-knopjes op de nokia indrukken en dan op de standby-aan knop van de afstandsbediening drukken. Daarna de settinglijst er weer in zetten.

Bij mij wou de nokia niet meer schakelen tussen de verschillende diseq-lnb's, met een reset was het probleem verholpen.

Greetjes,

Matrix

 
Als ik de "reparatie"methode zie lijkt het me eerder dat die satkoos settingslijst niet helemaal lekker is.

 
Ik heb die settings van satlook er hier ook in zitten en heb geen problemen hier, ik heb een nokia 9600.

 
Ik heb de settings van netpad er in zitten en daar heb ik ook nauwelijks probs mee, een enkel kanaaltje wat er naast zit en dan moet ik ook nog zeggen dat het een oudere settingslijst is, ook op een 9600.

 
Maar het lijkt erop dat het begonnen is met een reset van je box.

Als je de stekker eruit trekt en dan de 3 knopjes ingedrukt houdt terwijl je de stekker er weer in doet, reset je je box.

Hierna staan er alleen nog wat vrije duitse zenders in de default lijst.

Als je dit gedaan hebt zijn ook alle andere settings gewist en default.

Dus ook settings die de werking van het autoswitching beïnvloeden.

Dus ik zou maar eens die settings langsgaan.

 
Laatst bewerkt:
@ Carpio2,

Naar min idee is het inderdaad zo dat je box spontaan een reset heeft gehad.(geen idee hoe dat kan)

Wat ik vreemd vind is dat je auto switsh niet werkt.

Probeer hem eens op te starten met -s.i.v.

Staat je seca reorder op on?

Begint je kaart no met 0000.....

(3500...was nodig voor de patsh,ik weet niet of dit van invloed is).

Succes Ghost.

 
Bedankt voor al jullie hulp.

Alles werkt nu weer.

Ik heb met de BDM alles eruitgegooid en alles er weer opnieuw ingezet. Ook de bootloader.

Dat van die spontane reset geloof ik trouwens. Het gebeurt hier nogal eens dat de stroom hikt.

Carpio2

 
MAS3 , Bij de "hard" reset zoals jij die beschrijft , word je zenderlijst niet gewist .

Als je echter menu-9-8-A drukt , dan houd je die paar zenders over die je noemt . Deze krijg je er alleen uit door ze stuk voor stuk te wissen .

Ik vind trouwens de term "Reset all" in dat menu een beetje vern**keratief , "Delete all" is m.i. duidelijker .

Wanneer je n.l. inderdaad op de "A" drukt , zijn ze ook meteen weg .

Slimmer zou zijn als je eerst nog de vraag kreeg " Are You shure" zoals bij het verplaatsen van zenders .

Misschien nog een klusje voor Uli.

Gr Trust

 
misschien geprobeert de klok goed te zetten, scheelt maar 1 toetscombinatie :)

heeft m'n pa ook gehad met als gevolg dat er een nieuwe settingslijst in moest ...

merde

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan