Nieuwe 2002d2 patch van PH

  • Topic starter redneck eyeball
  • Startdatum
R

redneck eyeball

Opnieuw gebaseerd op de 1.03.06 software.

Eigenlijk is dit gewoon de 2002d patch zonder de tijdslimiet problemen.

Beschikbaar op de site van Viewer.

CU

Red

 
Deze zullen in de toekomst ook zonder deze limiet gehost gaan worden (volgens Hemp).

Ditmaal komt de Nederlandse versie uit Duitsland.

(ook sinds vanmiddag te dowloaden)

succes !

 
Ik ben die humax 5400 zat.

Ik denk dat ik hem maar ga verkopen :)

 
Eigenlijk moet ik die melding van onze Captain Piccard beamen. Op de duur verveelt het om steeds die Humax te herpatchen en in hetzelfde cirkeltje rond te draaien.

 
We moeten ons toch met iets bezig houden ... en nu begint het pas leuk te worden.

In de volgende patch waarschijnlijk support voor het HRC project van het TuxOnHumax team. Dan wordt de humax nog leuker speelgoed !

CU

Red

 
Ik snap de melding van onze Captain en Satelliet ook niet helemaal.

Er is nog enig begrip op te brengen voor mensen die zich ergeren aan tijdbommen o.i.d. Persoonlijk kon ik er niet zo mee zitten, en heb met verbazing de discussies zitten lezen. (Toevallig was ik op 1 april op vakantie :tong:, dus toen ik terugkwam deed de 2002d het gewoon).

Op dit moment gebruik ik gewoon de 2002e, laat de ondertitels uit en trek geen kaarten uit CI's. Ja, ik zou ook terug kunnen gaan, maar ik had zelf besloten om de 2002d en vervolgens de 2002e in de Humax te zetten, daar heeft PH me echt niet toe gedwongen.

Het is zo dat als je ergens tevreden over bent ("Greek version" of zo iets), dat je die er dan gewoon in moet laten, hoef je ook niet meer te klagen.

En dan lijkt het me leuk voor de "echte Humax hobbyiesten" om eens iets anders te proberen. Vergelijk anders de RAW-files eens, en probeer van te voren tot een conclusie te komen of dat je een bepaalde soft wel of niet wil hebben. En als je je dan niet tot de Humax aangetrokken voelt, dan moet je dat maar laten, maar ga daar alsjeblieft hier op het board niet over lopen zeuren (sorry als dit woordgebruik wat zwaar overkomt, maar zo zie ik het nu eenmaal).

Groetje,

:cool:

 
Ach, zeuren doe ik helemaal niet. Ik bedoel met die time-bombed patchen. Steeds maar herpatchen en infeite ter plaatse blijven trappelen.

@mmm

Zo zwaar til ik daar nu ook niet aan.

 
Hoi Satelliet,

ik ben blij dat je er niet zwaar aan tilt :)

Ik ben het overigens met je eens, over dat "herpatchen". Dat betekent gewoon dat je niet goed getest hebt. (en de tijdbom was een nieuwe feature, die dus gewoon getest had moeten worden :rolleyes: ).

Als ik het goed heb begrepen is PH gezwicht onder bepaalde druk. Uiteindelijk heeft ie een foutje gemaakt dat ie nu wil rechtzetten (het was niet de bedoeling dat de tijdbom ook af zou gaan op zijn "eigen" versie), ik kan me daar iets bij voorstellen.

En zo wint ie dus wat tijd om in alle rust te werken aan de volgende versie. Die ik er overigens met alle plezier weer in zal draaien. Ook die zal wel weer enige foutjes bevatten :biggrin: :biggrin:

Hopelijk gaat ie dan niet weer herpatchen ;)

groetjes,

:cool:

 
Ik begin het zo langzamerhand ook welletjes te vinden om steeds maar opnieuw te (moeten)patchen.

Sinds de eerste patch die ervoor zorgde dat de Hummie ook Betacrypt aankon , heb ik `m zeker 15 keer opnieuw gepatched .Meestal heb ik 'm ook weer terug-gepatched , omdat nieuwer meestal slechter was.

Ik draai nu de 2002d versie,en ben er redelijk tevreden mee, maar mijn favoriet blijft nog altijd de 2.4 patch omdat deze bij mij het stabielste loopt van alle patches tot nu toe.

Wat ik echter niet begrijp is dat men na ongeveer 15 patches nog altijd het probleem van hangers niet onder de knie heeft.

Ik weet het werk van de mensen die zich bezig houden met schrijven van software heel erg te waarderen,maar het lijkt erop dat men het meer doet om het te doen dan om te verbeteren.

Daarom zou ik de makers van de sw ook willen vragen om de sw te verbeteren,zodat we eens eindelijk van dat vasthangen af zijn.

Groetjes,

Appie

 
Dat probleem van de hangers heeft niets met de patch te maken maar met de firmware.

En sinds de 1.03.06 versie is dat probleem bij mij niet meer voorgekomen.

CU

Red

 
ik wens potverdikkie geen emails te krijgen over wat ik daaroboven genoemd hebt.

is iedereen nu gek geworden?

wat ik doe met de 5400 is mijn zaak.

ook een uitspraak ergens hierboven is maar weer niks.

maar men doet maar.

sorry jongens, maar die 5400 is alweer een oude bak.

heeft niks met hobby shit meer te maken, zoals velen denken.

er zijn nieuwere en veel betere bakken tegenwoordig.

Ik was volgens mij 1 van de eerste die zo'n 5400 had, nog voor al dat patch gebeuren.

het gaat alleen maar over de 5in1 zooi.

een kant en klare 5in1 proggen, hoi hoi leuke hobby.

Dat is dus, effe proggen en kijken maar.

Man ik kijk nooit tv, als ik kijk, kijk ik meestal free to air of kijk ik een gehuurde dvd film.

HRC project,hmm dat kan wel leuk worden ja :)

ik maak toch zelf uit wat ik ervan vind, zo jullie ook, dat is mijn zaak niet.

en als ik de 5400 wil verkopen is dat toch mijn zaak.

Ik verkoop hem helemaal niet, omdat ik hem telkens moet patchen, zoals sommige hier denken.

Ik ga hem als goed is volgende maand de deur uitdoen, omdat ik dat gewoon wil.

groeten,

Captain Picard.

PS :

ik vervang altijd om de paar jaar mijn ontvangers.

is dat raar dan?

 
Laatst bewerkt:
Captain Picard,

Ik durf het bijna niet te vragen..., maar welke gaat zijn vervanger worden?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan