Toch taquilla ontvangen ??

I

ilya

Onderstaand bericht op duits board.In hoe verre is dit juist !! Bij mij lukt het niet.

Es ist möglich taquilla in seca2 an zu schauen

Geht leider nur noch mit sogenannte schwarzer karte

Lösung ist einfach:

- neue provider 033 hinzufügen

- gleiche keys (monatkeys und auto-update keys) gebrauchen wie vorher 00 0c

das sollte reichen!

Vielleicht morgen auch für funkarte.

Rob von WallBanger macht auch schon fortschritte; hat gerade keys bekommen für WallBanger.

Also abwarten und er ist gute Hoffnung

Beep...beep...beep

Elroy

Kortom het wordt weer feest mewt onze hobby???

ILYA

 
Bij mij lukt het in elk geval ook niet:

op Nokia 9500 met aangepast CAM en FUN kaart.

 
Dat lijkt mij sterk. Om een provider toe te voegen moet je de/een systeem key hebben. Wanneer je deze hebt is de kaart in principe 1/2 gekraakt. Met een syteem key kun je PBM veranderen, keys toevoegen, providers toevoegen, PPV events proggen enzv.

We zullen zien. Dit zou een blamage zijn als het waar was.

MTB

 
Wat wordt bedoeld met een zwarte kaart. Volgens mij is een zwarte kaart een Seca2 kaart en er is nog een lange weg te gaan om daar iets aan te veranderen.

 
zwarte kaart is het omdat de nieuwe kaart voor csd spain een zwarte kleur heeft. Thats all:)

en dat die kaart voor seca2 bedoeld is.

 
Jammer, hoe komen ze erbij dit zo op een erkend board te verspreiden.Het was ook mooi om waar te zijn.

ILYA

 
Ik heb het met WB geprobeerd zonder resultaat overigens.

De ontvanger blijft trouwens maar schreeuwen om een kaart!

Maar we komen er wel, ik denk dat de eerste resultaten geboekt worden met de logactiviteiten van hobbyísten!

 
Bovengenoemde truc geprobeerd. WB blijft echter de melding geven dat de 0e verkeerd id. Deed ie trouwens ook bij ident 0064

Voor de rest geen foutmeldingen. Dus goede key zou beeld betekenen ?

MTB

 
Tja, en hoe kom je nu aan een goede Key, is de vraag!!

 
tja,men beginne te teste met 00 00 00 00 00 00 00 00,vervolgens 00 00 00 00 00 00 00 01, 00 00 00 00 00 00 00 02 net zolang tot ff ff ff ff ff ff ff ff dan kom je hem vanzelf tegen en je hebt even tijd zolang ze de 0E key gebruiken,gaan ze echter over op de 0C of 0D dan heb je maar een maand om te testen

suc6 allemaal

PS als iemand nu begint met de 1111111111 etc te testen,een ander met de 22222222222 enzovoorts dan hoeven er maar 256 personen(FF) te testen...

 
Was het maar zo simpel VL32 :)

Jij weet vast deze liefhebbers te vinden.

ILYA

 
Dit is puur gel*l.

Provider 0033 bestond inderdaad nog even naast 0064, maar was in Seca-1 en daar heeft iemand een 0E key van los laten lopen die werkte, maar na 2 dagen was 0033 ook verdwenen.

Laatste stuiptrekking van Seca-1 op spanje: en dan gaan een aantal grapjassen melden dat ze seca2 gekraakt hebben.

ik ben benieuwd hoelang deze hoax rond blijft hangen. Dat e-mailtje met de zogenaamde flitscamera-lokaties waart al 5 jaar rond..

 
Ja is een hoax.

Wat trouwens wel waar is, we moeten blijven logen.

Trouwens de Spanjaarden zijn er al druk mee bezig. Hier in Nederland is er weinig animo, komt door het ontbreken van de Zwarte kaart.

Bij de Spanjaarden kan men alvast de log-gegevens bestuderen, is interessant. Zo'n project heet de Sandra Project.

We hebben nog een lange weg te gaan jongens.

Greetings Zakloamp

 
Ik log mij een breuk maar krijg logieserwijze geen zinnig bitje op het scherm.

Ook gaat het loggen via een seriele poort niet zo succesvol gezien de beperkte dataoverdracht die daarmee gepaart gaat.

Maarja, ik heb niet zo'n luxe Nokia........................ :sad:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan