als dit nieuws is ToxicQ en TB willen geen vrede

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jdelamain

Waar zijn we dan op dit board mee bezig. Ik kan best begrijpen dat dat dit onderwerp voor een aantal mensen zwaar weegt maar laten we ons bezig houden met de hobby. Het lijkt overigens wel of dit board uitgestorven is. Ik betrap mij er steeds meer op dat ik naar een ander board uitwijk omdat hier niets meer te beleven is. Kijk naar de datum van de onderwerpen soms een maand geleden dat er reacties op staan. Waarom geen Seca 2 discussie . Bijv. dat een aston 105 in een nokia geen draad geeft Wallbanger daarin ook niet reageert. Een org. Spaanse doos nieuwe software binnenhaalt en ga maar door om maar eens nieuw leven in dit board te blazen

 
Maanden geen posts? Volgens mij lees jij niet goed jdelamain.

Er is gewoon geen hol te doen, en wat moet je met een discussie, je kunt beter loggen en gaan leren.

Het is wel rustiger geworden, maar uitsterven, nee hoor.

Waarom dit nu zo uitgebreid hier open en bloot besproken wordt is in de postings meermaals uitgelegd dus ik krijg het idee dat je niet eens de moeite hebt genomen er eens met aandacht in te kijken.

Indien dat juist is, moet je dus ook geen commentaar leveren op het hoe en waarom, want het antwoord daarop is dus te vinden.

Dat het rustiger is op het board kunnen wij ook niets aan doen, de providers houden zich te rustig. Bij andere boards is het nu misschien drukker, maar de ervaring leert dat ook dit regelmatig verschuift en wisselt tussen de diverse boards.

Ohja.. het is maar wat je rustig noemt, hier zijn de board statistieken:

April 11th, 2002 65

April 10th, 2002 86

April 09th, 2002 78

April 08th, 2002 72

April 07th, 2002 78

April 06th, 2002 21

April 05th, 2002 28

April 04th, 2002 35

April 03rd, 2002 38

April 02nd, 2002 41

April 01st, 2002 56

Niet alles open en bloot natuurlijk maar dat zul je zelf ook wel weten.;)

Maar een gemiddelde van 40 a 50 berichten, waar hebben we het over.:cool:

In maart was het wel rustiger, gemiddeld 30 berichten per dag maar daar waren bijna geen afwijkingen van het gemiddelde te vinden.

Ik vind het genoeg.

En als je het te weinig vind, waarom start je dan zelf geen interessante thread? Het hoeft toch niet altijd van anderen te komen? Zo te zien heb je ideeen genoeg.

Dit is echt geen nieuws dus dit gaat naar de kletspraat.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
BT ik lees zeker 2 x per dag dit board. Ik ben al vanaf het D2 mac tijdperk bezig met mijn hobby. Ik weet ook waarover ik praat alleen vraag ik mij af waar dit soort discussies thuis horen. Het gebeurd altjd als het rustig is en er niets te beleven valt. Hoewel niets te beleven valt.... Ik probeerde juist een beetje leven (maar dan hobby) in te blazen en begrijp me niet verkeerd dit board is altijd nog het meest nette en laten we het zo houden.

 
tjonge jonge jonge

waartom dit en dat niet

begin zelf dan een discussie over seca2.

zelf heb ik nog 0,0 aan gedaan :)

leer ons dan wat. begin maar met eenn nieuw topic erover.

wil wel eens weten hoe of wat.

moeten wij alles weten. mods en admins zijn ook maar normale mensen zoals iedereen.

topic doe ik dicht.

als captain picard het zat aan het worden is, hmmm.

velen weten wat dat gaat betekenen.

NEEEEEEEEEEEEE is geen dreigemend.

 
Lekker terug open gelicked. Ik wil jdelamain immers nog even antwoorden.

@jdelamain, als je het op die manier bekijkt, ja inderdaad dat was ons ook al opgevallen dat het steeds gebeurde als het wat betreft de hobby weer wat rustiger was bij gebrek aan akties van providers, maar daar kunnen we niets aan doen.

Dit soort discussie wat je bedoelt hoort hier inderdaad niet thuis, maar zie de reden in de postings, op een gegeven moment wil je gewoon na 3 jaar een einde aan het geneuzel en dan gooi je de beerput maar eens wagenwijd open zodat iedereen ziet wat er aan de hand is en wie er niet bereid is vrede te stichten.

En nu close ik hem weer, want 2 van die discussies worden wat veel van het goede.

Even rustig afwachten, komt wel weer tot bedaren.:)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan