Samsung 9500 CI-Via

K

Killingfields

Hallo!

Was even benieuwd of er meer hadden gemerkt dat de Aston 1.05-CI in deze ontvanger maar 9 providers meer ondersteund?

Ook de Seca-patch op de Via-embedded laat maar 9 providers zien. Accepteren doet ie wel meer, beeld geven op meer dan 9 niet.

Ook vind ik het lastig dat er geen info is op te vragen van de embedded cam (abo date etc.)

Iemand info?

K

Oh, verder een lekker snel machientje, welke toch wel wat nadere bestudering mag hebben!

 
Laatst bewerkt:
Hoi Kfields,,

heb je ook de 5in1 patch geprobeert ipv de sevicona?

in de laaste zag ik ook wat beperkingen,

in de 5in 1 heb ik WEL een up gekregen met seca , in beide slots geprobeert ,

Aston CI 105 en via embedded (hehehe,,,, hoe kan het he?)

in de sevicona patch had ik nog geen succes.

gaat steeds meer opleveren dat ding , :)

 
JO!

Inderdaad, update's krijg ik inmiddels ook binnen. In beide slots.

Nu gaat de 5-1 patch er in, kijken wat ie doet.

Laat het je wel weten. Zou mooi wezen als die anders was.

Via loopt ook mooi trouwens. Heb je al geprobeerd te draaien met een diseq-motor? Draait wel, maar koppeld de sateliet niet aan de naam in de lijst. Zal eens alles opnieuw inlezen, mischien dat het helpt.

K

 
Het lijkt er op, dat de 5-1 patch een stuk beter is, die laat wel meer dan 9 providers toe!

Ben ik weer blij. Ook de Aston 1.05 laat er nu meer zien.

Had die 5-1 niet geladen, omdat ik geen euro-ci heb en dat dus niet nodig achtte. Maakt natuurlijk niet uit om die patch er toch in te zetten, dus laat ik die er maar in zitten.

Met een 4,6 gaat ie trouwens ook perfect.

K

 
ja klopt ,,ik ben er ook achter nu dat de sevicona patch eigenlijk beter voor de combinatie met nagra en conax is .

overige config. is echt beter af met 5in1 patch.

ook daar loopt seca via irdeto en magic cam prima in

irdeto autoup,seca autoup via autoup,magic gedeeltelijk autoup.

wel een wondertje he? dat ding.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan