Echostar dsb9800 en 2000 patchbaar?

E

Exposure

Heb nu op divers board iets gelezen over patch voor de echostar 2000 en software voor de dsb9800 zodat deze ook seca slikt. Of CAM software voor de 9800. Kan iemand hier iets meer over vertellen, ik kan namelijk nergens software vinden.

bvd, Exposure.

 
Hi,

Voor de 9800 weet ik niet maar de Echostar dsb 2000 is toch een seca ontvanger.? Lijkt mij geen path voor nodig om hiermee seca te kunnen ontvangen.

 
Met de Echostar dsb9800 is het zeker mogelijk om seca te ontvangen ..moet wel de cam aan gepast worden ..dan kun je b.v de secaonpace file gebruiken om seca te kijken op deze al wat oudere irdeto ontvanger...mijn vader heeft er toevallig ook een ..het premiere pakket[betacrypt] kun je zelfs ook ontvangen

met een funkaart

 
Toen ik er nog actief gebruik van maakte van de echo9800 (nu een humax 5400) was het beste wat ik er uit kon krijgen met een gepatchte "ALLCAM" en twee kaarten het canal digitaal irdeto pakket op de ene en het premiere pakket zonder de cinedoms op de andere kaart. Toen met de komst van de humax me vooral daarop georieteerd en de echostar hangt nu aan m'n tvkaart voor de nl zenders. Maar seca pakket zou ik er graag op hebben! :). Nu nog iemand zoeken die ff een cam voor me wil patchen (heb ook nog een pace staan met originele cam die graag een patch zou willen).

De echo2000 is idd een seca ontvanger, maar bijne geen enkele fileset werkt er mee, en heb ik hem werkend dan valt ie binnen een week weer uit.

Exposure.

[edit] typo's gefixt etc. [/edit]

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan