Ferrari

Ik heb "geweldig genoten"................. :biggrin:

Zoals verwacht: Ferrari kan alleen nog maar beter worden ;)

 
Ben ook wel een Ferrari fan, maar wat was dit een saaie wedstrijd. Om bij weg te ZZZZZZZzzzzzz.

exDumber

 
Ach, die nieuwe Ferrari staat zelfs aan het begin van zijn ontwikkeling............

Er waren immers bij sommige F1-fans hier op het board wat twijfels omtrent Ferrari........:

"wij Ferrari-fans moesten nog maar eens afwachten!"

Die twijfels zijn nu toch wel weggenomen, nietwaar ;)

En als Mike terug is horen we precies hoe het was daar op Imola.

Feest!

 
Goh wat een enthousiasme, en we zitten pas op de derde race van dit seizoen... nog 15 te gaan hoor jongens.:biggrin:

Maar ik moet zeggen dat de F2002 wel sneller is dan de andere wagens dus ze hebben een goede ontwikkeling gedaan.

Alleen het beleid bij Ferrari was weer eens.... naja...

Teamorders sux.

 
Originally posted by Black Tiger Alleen het beleid bij Ferrari was weer eens.... naja...


Teamorders sux.
Ahum.....Welk teamorder en beleid? Als je de 2e stop van Rubins bedoeld, daar ging wat mis met de wielmoer- sleutel. En de pitstop strategie was de zelfde als Williams dus......

En ferrari kan er ook niks aan doen dat de rest het niet kan bijbenen en vooral DC, die wil Wereldkampioen worden? Yea right!

Let op m'n woorden: Michael Schumacher wordt voor de 5e keer Wereld kampioen DIT jaar!

Groeten Simon.

 
Droom lekker verder simon :)

Echte coureurs zijn diegenen die de Indy500 gewonnen hebben!

Grtz Bullet

 
Jaja,lekker rondjes draaien he Bullet.Dat is zeker het echte werk?Tjonge jonge jonge.......

 
De crashes die daar komen, zijn meestal wel een stuk heftiger!

Doe mij maar rally racen!

Altijd onvoorspelbaar, altijd snel, altijd cool!

 
Zelden zo saaie en kleurloze wedstrijd gezien als zondag jl.

Tjonge jonge zonde van mijn tijd.

Begrijp me niet verkeerd. leuk voor ferrari hoor maar dat weten we nu wel een keer, en als dit de rest van het seizoen zo doorgaat zullen er m.i. heel wat formule 1 fans afhaken, want hier zat nog geen greintje spanning aktie en sensatie in.

Nee dan kijk ik liever naar een debat tussen Pim Fortuyn en Melkert om maar eens wat te noemen.

Zucht zucht waar zijn de tijden van Hakkinen en Jos Verstappen gebleven, ik denk er met weemoed aan terug.

Nee jongens het is niet te hopen dat het zo verder gaat als de race van gisteren want dan ben ik formule 1 fan af.

Het is leuk voor Mike the Bike dat Schumacher gewonnen heeft, maar ik denk dat hij niet zo van de race genoten heeft als anders.

Maar goed ik hoop dan Barcelona wat meer aktie laat zien.

Vriendelijke groet Fredje

 
Yep appie39, dat is het echte werk :) Nigel Mansell en Nelson Piquet zouden 'm ook wel "effe" winnen, al was Mansell er dicht bij. Piquet ging af als een gieter. Fittipaldi en Andretti zijn de echte coureurs, F1 wereldkampioen EN indy winnaar.

En...Montoya is ook een indy winnaar :)

Appie39, ik raad je aan de laatste zondag in mei je schotel te richten naar 18 west of 21 west, want er komt vast en zeker wel een indy500 feed deze kant op, of het is misschien wel te zien op een van de europese zenders.

Dan zie je geen 2 auto's die bij de rest vandaan rijden en voor een kleurloze wedstrijd zorgen zoals afgelopen zondag. Nee, dan is indy stukken leuker, slipstreamen, met 3 tegelijk door de bocht, noem maar op en...Arie Luyendijk doet ook weer mee. Overigens probeert Johnny Herbert zich ook te kwalificeren, dus dat kan nog leuk worden :)

Grtz Bullet

 
Het is inderdaad zonde van mijn tijd, afgelopen zondag.

Ferrari is inderdaad op dit moment oppermachtig.

Als dat nou het hele seizoen zo blijft dan lijkt het net die periode

dat Mclaren een paar seizoenen oppermachtig was.

Dan wordt het weer een optocht van start tot finsh.

 
@Simon: Ik doelde niet op de 2de pitsstop van Barichello, ik ga er ook van uit dat daar gewoon wat stuk was gegaan aan de wieldopsleutel en dat dit geen opzet was.

Met de teamorders doelde ik op de kwalificatie zaterdag, toen bijna op het einde Barichello 1 stond en MS nog 2de.

MS vond het wel goed zo en wilde Barichello ook eens pole laten staan (vind ik onverwacht aardig van hem overigens) en voor zover ik begrepen heb was Jean Tot of Todt of hoe schrijf je dat, het daar ook mee eens.

Maar de grote teambaas van Ferrari vond het nodig om tegen MS te zeggen "niks ervan, Montoya gaat naar buiten dus jij gaat ook en probeer maar pole te halen" of iets van die strekking.

En dan zie je dus heel duidelijk Barichello naar een 2de plaats verwezen worden wat niet nodig was, want het was al duidelijk dat de beide Ferrari's snel genoeg waren, en geheid dat MS weinig moeite had gehad, wellicht al voor de eerste bocht voor Barichello te komen, want momenteel rijden de Ferrari's als de McLarens een paar jaar geleden, anders gezegd, als die gas geven zie je ze rondje voor rondje verder weg rijden.

Wat me opvalt is dat het lijkt alsof de Ferrari's als die voorliggen (wat nu zo'n beetje steeds het geval is) veel meer en langer in beeld worden gehouden als toendertijd de McLaren's.

Niet dat ik dat erg vind dat het bij ML minder gebeurde, maar het stoort met dat het bij Ferrari meer gebeurt, en dat is wat voor vele mensen de races nu slaapverwekkend c.q. saai maken.

Dat de Ferrari's voor liggen dat weten we nu wel, en een paar ronden in beeld hebben, oke, maar dit is teveel. Ze kunnen dan beter de gevechten in de achterhoede laten zien dan continue maar die wat voorop liggen (geldt wat mij betreft trouwens voor elk team wat zo ver voor ligt en waar geen gevaar voor dreigt, dus ongeacht of dat nu Ferrari is of een ander, mocht dat dit seizoen nog voorkomen).

 
Laatst bewerkt door een moderator:
als ik ff mag reagere FORMULE1???

na afgelopen zondag weet ik weer hoe ik in slaap kan komen

weltrust

 
Hahahaha... da's een goeie! :)

Maar ik moet eerlijk zeggen, normaal viel ik NOOIT tijdens een race in slaap, tot nu toe is dat al 2x gebeurd, en afgelopen zondag was ik na de race zo moe dat ik toen maar even ben gaan pitten.

Zonder meer slaapverwekkend, zoals anderen hier ook al stellen, maar denk er aan, dat ligt ook aan de beelden die ze tonen, als ze meer variatie tonen en meer de gevechten achterin (dat is wat racen interessant maakt) i.p.v. mensen die onbedreigt voorop liggen vrijwel continue in beeld te houden, dan is het ook weer interessanter.

 
We zijn weer thuis!

SCHUMI!!!!!!!!!!!!!!

Effe een korte beschrijving van het reisje;

Vertrokken van Brussel (South) naar London, daar uiteraard overnacht in een Formula 1 hotel (London Thurrock), Taxietje gepakt en voor slechts 85 pond !? v.v. naar het Hotel gebracht.

De volgende ochtend ingechecked voor Pisa en vandaar uit met een huurautootje via Firenzen en Bologna naar Imola. Het was inmiddels al erg laat en behoorlijk nat (het viel met bakken uit de lucht). Dus erg veel tijd om het tentje op te zetten was er niet.

Eerst wat gaan eten in het erg mooie dorpje Imola (bij de Pizzeria uiteraard) en wat wil het toeval-> groot videoscherm enne.. Feyenoord-Inter! Dus na 5 halve litertjes en een overheerlijke Pizza besloten in de huurauto te slapen midden op de markt in Imola!

's Morgens wakker rond 6 uur, de oogjes open, pissen en op ff door t durpke lopen. En wat schetst de verbazing, verschillende koffiebarretjes zijn reeds open en voor 0,88 Eurocent een Cappuchino is voor nieks.

Vrijdag vanaf 7 uur op de hoofdtribune gezeten voor de Ferrari en Mc Laren pits. Hier wordt het verschil duidelijk!! Ferrari begint al voor 7 uur en MC Laren om 8 uur, bij Ferrari wordt gewerkt door veel mensen en bij MC Laren komt alles een beetje laat op gang.

Na een verregende trainingsdag nog even naar Maranello gereden en bijna op het testcircuit van Ferrari Fiorano geraakt tja, het hek stond open, maar de beveiliging maakte snel een eind aan de droom. Ferrari museum gezien en de nieuwe Ferrari superstore. Weer terug via de tolweg naar Imola en na een aantal halve litertjes gaan slapen en dromen van al dat moois.

Zaterdag op de Tosa tribune met een fenomenaal uitzicht genoten van de kwalificatie training met een super laatste minuut.

Uiteraard ook ff een minuutje stilte gehouden bij de plaats waar Senna is verongelukt, als je ziet wat daar allemaal staat geschreven en getekend dan komt er wel een brokje in je keel. Gezien het feit dat hij toch wel de een levende legende was!

Nu komt het, de race hebben we gewoon thuis gekeken, zaterdagavond dus weer via Pisa naar London en zondag om 6.30 uur vertrokken richting Brussel en om 10 uur thuis.

Dit was een kleine impressie van 3 geweldige dagen en met een groter respect voor alles wat rood is!

Volgend jaar weer, dus wie op een betaalbare manier een mooi land wil bezoeken en een legendarische GP, ga mee!

De foto's via de digicam komen op http://members.lycos.nl/Fireblade/

Nog vragen???? SCHUMI!!!!!!!!!!!!!!!!

 
@Mike

Leuk dat je even laat weten hoe je het op Imola gehad hebt.

Dat van Senna sprak me ook wel aan, dat had je ook altijd in Hongarije met leuzen als Senna leeft en Senna the best e.d.

Leuk voor jou is natuurlijk dat Ferrari heeft gewonnen en daar is op zich ook niks tegen, maar je kunt toch niet ontkennen dat dit wel een saaie race was met weinig spanning en strijd.

Ik hoop dan ook dat Barcelona wat meer aktie laat zien wie er ook moge winnen. Want ik heb op dit moment eigenlijk geen voorkeur, (Hakkinen is weg he).

Ik heb al even op je site gekeken om de foto's te bekijken, maar ze stonden er nog niet op.

Wat me wel opviel , ik zag Fireblade staan, je wilt me toch niet vertellen dat je daar op rijd??????????????

Ik rij zelf een Kawasaki ZZR1100 en zeg nu zelf dat is toch veel meer motor??? Graag je mening.

Groeten Fredje

 
Mike

Leuke inpressie van je reis.En eindelijk iemand iets positiefs over

Italie(dat zegt een rasechte Italiaan)

Natuurlijk was de race mooi in de ogen van een Ferrarista

dubbelzege is altijd mooi,maar wat de spanning betreft heeft iedereen gelijk dat was er bijna niet.

Ik zelf denkdat ze naar 3 races wel uitkijken met gekke inhaal

manouvres.

En mike ik ben erg benieuwd naar je fotos!!

ps over moters gesproken is een Ducati niks dan?

Gr Dex

 
Fotos komen in het weekend!

Trouwens de CBR 900 RR heb ik niet meer, ik heb me laten verleiden tot (uiteraard) weer een Honda VTR 1000

Grtz Mike

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan