2002F patch van PH is uit met TuxOn !

hij zit er weerin (zei mijn vrouw vannacht ook nog)

loopt lekker tot nu toe

 
@ Red

Twee vragen:

Weet je misschien of deze versie timebomb-free is of niet?

De PH-tuxon versie van Jalu is dit wel.

En als tweede: is het gedoe met die PCM-tabellen nu nog nodig of is het na het laden van de nieuwe soft van HP het niet meer nodig om er een nieuwe PCM-tabel in te zetten? En zo ja weet je dan welke want ik kan door de PCM-bomen het PCM-bos niet meer zien.

Grtz Beltwalker

 
Hoi,

geen tijdbom

blauwe balk

PH i.p.v. OFF

gebaseert op HIC1.05.00

foutjes uit de 2002E

alle laatste PMC-tabellen al aanwezig (maar ja voor Taq helpt je dat toch niet meer :biggrin: :biggrin: )

en ik vond die TuxOn-speeltjes toch wel mooi werken!

Groetjes,

:cool:

 
@mmm,

Ja, dat werkt grappig.

Bedankt voor je snelle antwoord.

Hoe weet je dat, van de afwezigheid van die Timebomb?

Een betrouwbare bron?

 
Hoi Beltwalker,

100% zeker kun je nooit zijn. Maar de originele "tijdbom-code" is er door PH uitgehaald.

Dat kun je zien als je de 2002e vergelijkt met de 2002f. In het gedeelte waar de echte nieuwe code van PH staat (dit is wat mij betereft dus MEER dan alleen maar een patch), daar is dat gedeelte vervangen door "00"-en (NOPpen).

Als je nog meer zekerheid wil, dan moet je eerst de patch door de bijgeleverde HDFchecker halen, en daarna de code niet meer veranderen :)

Maar dat zelfs dat geen garanties bied heeft 1 april ons laten zien :biggrin:.

En ik hoop dat de meest verstokte critici met deze versie ook tevreden zullen zijn...... :tong: :p

Groetjes,

:cool:

 
@mmm,

Bedankt, We hopen er het beste van.

Dan gaan we nu zoeken naar de oplossing voor de geluidsonderbrekingen op rtl4 etc als je er een fun in hebt zitten.

Beltwalker,

De hobby is goedSat!

 
en voor de liefhebber ook de NL vertaalde versie online gezet.

c-ya !

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan