canal rood en blauw weer op de fun 4 in 1

I

ilya

Canal blauw en rood on de 4 in 1

Zojuist gedownload de nieuwe flash van mickey .De versie 3.7. loopt perfect, snel en ......... met canal blauw en rood.Zie de read me file:

Program the ATMEL (90S8515/35) on your Funcard or Jupiter2 card

with the mickey4in1V37.hex and the EEPROM (24C64) with isvn_eeprom.crd

using ISVEdit V 2.2

If you have an old version of 4in1 already on the card, you don't have to write

the new crd file to the eeprom, but make sure the C+ date on the Main-page has a value

betweeen Stream Date and C+ Date (e.g. 08 00 for now).

The leds on funcard:

No led on = Irdeto mode

One led on = Seca mode

The other led on = Nagravision

Two leds on = Viaccess mode

___________________________________

mickey4in1V37.hex (Version 3.7)

2002-04-21

New:

- changes in detecting irdeto providers

- C+ (Irdeto) working again (set C+ Date to 08 00)

- 2 default irdeto providers added (MV is not longer used as default)

- no need to change the eeprom of older versions !

Zie voor de link naar link cool files.

Veel fun

ILYA

 
Zoals ik het daar lees is de 3.8 een door satkoos gepatchte versie van Mickey.

Maarja.. wie weet.... blijft toch altijd rommelen met dat soort dingen en het is moeilijk op te maken wie en of er iemand fout bezig is.

Waar ik zelf een bloedhekel aan heb is dat hij altijd reklame voor zijn site zet (satkoos dus) in 2 files, en dat is niet erg dat reklame maken, maar verdju, laat de readme.txt origineel en/of plaats daar dan ook info in, bijv. voor welke cam het is of welke zenders er op staan of weet ik wat, maar geef daar informatie in en zet die reklame in een andere file. Pffffff..:sad:

 
hehe

toch effe beter lezen daar black

satkoos heeft die 3.8 niet in het leven geroepen, maar iemand anders, staat echt daar.

satkoos gebruikt alleen die 3.8 met eeprom voor zijn dagelijkse keyupsdates.

groeten

 
ik vind het wel knap dat iemand als satkoos zolang iedere keer weer nieuwe update`s doet. maar aan de andere kant is het ook wel een eikel en een egotripper. had een keer een viaccess file gemaakt met autoupdate en deze als hex txt op het vkeys board gepost met een uitleg hoe ik dat had gedaan. 2 dagen later vind ik die file op zijn site met mijn stukje readme erbij maar eronder stond made bij satkoos.

 
Wat is de verbetering van 3.8 t.ov. 3.7? (ook al is die niet door de offieciele maker gedaan?)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan