probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

peterpan

Ik heb met m'n humax alleen op de zenders van RTL4 en de andere zenders in dat zelfde pakket steeds last van stilstaande beelden en dat het geluid even wegvalt.

Dit gebeurt ongever om de 10 seconden...

Ik ken een paar vrienden uit de buurt die hetzelfde probleem hebben.

Iemand enig idee wat de oorzaak is of een eventuele oplossing ?

Heb al verschillende patches geprobeerd.

 
Doet zich ook op andere ontvangers voor zoals de Nokia 9600.

Vanavond had ik er bij RTL5 veel last van, alleen niet om de 10 seconden maar meer om de 20 seconden, het leek alsof een kwart of halve seconde het signaal even wegviel, en dan krijg je dus heel effe een stilstaand beeld of blokjesbeeld zonder geluid, da's een kwestie van nog geen seconde maar als het zo vaak voorkomt is het behoorlijk irritant.

Een oplossing is me momenteel niet bekend, misschien een van de anderen???

 
Hoi PeterPan,

ik heb het alleen van "horen en lezen".

Het probleem is dat C+ nieuwe/andere ECM's is gaan sturen.

De 5in1 software heeft hier problemen mee. Gek genoeg heeft de Aston-CAM hier geen last van.

De schrijver van de 5in1-soft heeft inmiddels een nieuwe Flash-file uitgegeven.: V38. hiermee moeten de problemen opgelost zijn.

Nadeeltje is dat het decoderen iets langzamer is geworden.

Groetjes,

:cool:

 
Ik heb hier geen humax, maar wel 2 stuks m9600 met 1.03 aston ci, andere freecam.

Ook hier last van het probleem, wat niet op te lossen is (zelfs niet met originele c+ abo kaart). alles al geprobeerd met dvb2000 (signal / audio track, pids auto etc etc.)

Lijkt me toch aan c+ liggen en niet aan de kaart.....

Matrix

 
Als ik m'n originele irdetokaart gebruik heb ik nergens last van.

Moet straks die nieuwe flash maar n's proberen.

Want als je steeds kaartjes wisselen moet is ook niet je van het..

 
Ken dit evuel ook jongens.

Had dit ook.

Met de nieuwe flash van Mickey is dit verholpen.

Greetings

Zakloamp

 
Toen waren de hikjes weer weg, jammer weet ik nog steeds niet wat het nou was... Een probeerseltje misschien..?...!... ;)

 
Nee, RTL4 en de rest van die transponder wordt nu in irdeto gedecodeerd.

De rest gewoon in seca.

Dus het eigenlijke probleem is nog niet opgelost.....

 
Simulcrypt zul je bedoelen, want rtl4 en de rest wordt evenzogoed nog in seca gecodeert.:)

 
Naar mijn mening is het zo dat in de flash files de pids e.d. geprogd worden om de seca-codering te bewerken. Kun je in die flash file de pids instellen zodat het nl-pakket in irdeto wordt gedecodeerd, dan zal het probleem verholpen zijn. Neem je een orgineel irdeto multichoice kaartje dan heb je het probleem ook niet.

Greetz, Benito1

 
Ja, je hebt gelijk BT maar ik vermelde dus dat ze met die flash in irdeto geDEcodeert worden.

Dat heb je mischien over het hoofd gezien.

Het zijn maar twee lettertjes extra maar ze maken wel een heel groot verschil.

 
De combinatie met de flash stond er zo niet bij, maar er stond inderdaad wel geDEcodeert, zoals je al zegt heb ik dat over het hoofd gezien.

Bij mij flakkeren nog meer zenders (discovery bijvoorbeeld).

@allen

Helaas gaat het hier wederom over files. Dit is een Humax Ontvangers forum, bedoelt voor specifieke problemen met de Humax op zich of Humax software, als legale kaarten wel werken en illegale niet, dan kan hier niet gediscussieert worden over illegale kaarten.

Had ik eigenlijk al eerder moeten zien, maarja, zoals men ziet zie ik wel meer over het hoofd.:)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan