TMF in Irdeto

M

mmm

Vanmiddag waren ze bij C+ een beetje aan 't klooien met TMF. Beetje beelduitval enzo. Maar ook werd er duidelijk in Irdeto1 uit gezonden! Ik kon in elk geval met m'n ACS1.2 kaartje nog steeds meekijken :biggrin:

Blijvend?

Groetjes,

:cool:

 
Hmmz.. dit is eerder origineel irdeto.;)

Maarja, wie weet. De uitspraak van hun was The Studio en nog een zender.... het zou best kunnen dat ze er TMF tijdelijk bij doen om te lokken en straks weer weghalen en alleen in seca zetten. Wie weet... x-zone heeft vroeger ook een tijdje irdeto gedraait voordat ze de multi uit hebben gezet, dus ik denk dat we toch even zullen moeten afwachten.

C- is nooit duidelijk, da's bekend.;)

 
Uhhh, voor zover ik weet is TMF nooit niet in irderto geweest. Alleen de mtv's en vh1's zijn alleen in seca.

 
Hoi BT,

jazeker, was ook de bedoeling om in "origineel Irdeto" te posten. Waarschijnlijk met de muis "mis" geklikt.... :biggrin: ´k Heb ook nog even aan "nieuws" gedacht, maar daar vond ik nou net niet interessant nieuws voor.

Maar ook nu nog steeds in Irdeto (en Seca natuurlijk: wat dat betreft, kan deze thread gewoon in origineel Seca blijven staan :laugh:

De oude ACS1.2 kaartjes kunnen weer uit de kast!

Groetjes,

 
Ik wel niet zeiken, maar TMF9 heeft vanaf dag 0 altijd al in Irdeto uitgezonden!

 
Ja ik weet ook niet anders dan dat vanaf het begin dit gewoon op de pace voetenbank te bekijken was :)

 
Oeps,

mannen ik sta weer met beide benen op de grond. Moet ik toch wat meer dat NL pakket bekijken dan..... niet dat TMF mijn favoriete zender is, maar dat hadden jullie al begrepen.

Groetjes,

 
Ja, dat probeerde ik hierboven ook al duidelijk te maken. Maar het is altijd leuk dat je er mee bezig bent, beter een paar keer vals alarm dan iets belangrijks missen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan