Hoe ziet het uit met de vrede met TB/TQ?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Yooo we hebben al een tijd niets meer gehoord.

Unetwork, is er nog iets uit jullie vergadering gekomen? Er is immers al weer een tijdje verstreken en eigenlijk hebben we nog niets concreets mogen horen of zien.

Iemand?

We bijven dit toch wel belangrijk vinden.

En zoals we al aangegeven hadden, we gaan niet akkoord met gewoon stoppen en elkaar maar negeren, dus vandaar deze vraag.

 
Ohja? Ik ben al lang niet meer op de pool geweest omdat ik daar toch niet kan downloaden, zal eens zien of ik op andere wijze eens kan gaan snuffelen.

 
Maar 1 van de docs in de zipfile funktioneerde, de andere gaf een error.

Inderdaad een heel vaag en vreemd verhaal. Je hebt er bijna een ontcijferdeskundige voor nodig om het te kunnen lezen, maar volgens mij is het een verhaal van een probleem tussen TB/TQ en een of andere buitenlander.

Het heeft in elk geval niets met onze situatie te maken.

 
Ik denk dat het beste is dat de zaak wat rust, ook zie ik dat de re-direct van de fun.nl site weg is, dat is voor mij al een zeer goede stap in de juiste richting!

Ik ben gestopt met mijn mod funcie daar ik binnenkort voor werk, 3 maanden, naar de VS ga. Ik zal wel met regelmaat een bezoekje op de diverse sites maken...

 
Het is jammer maar het laten rusten lijkt me een gepasseerd station. Dat is in het verleden al vele malen gebeurd en heeft niets maar dan ook niets opgelost. En dan het weghalen van de redirect. Ja die redirect had er in mijn ogen nooit mogen staan dus is dat weghalen dan ook niet de manier om alles te laten rusten. Met andere woorden. De bij steekt en als de bult weg is moet alles maar weer over zijn en moet alles even met rust gelaten worden. Denk dat je moet zeggen dat de bij helemaal niet had moeten steken en dat je dan die problemen ook niet had gehad.

UU veel succes in the States. Is toch wat...van die twee dipooltjes bij je zus thuis naar the States via een omweg in Macedonië. Ben er eigenlijk best wel eens jaloers op. Hou kontakt zou ik zeggen en bovenstaande woorden willen helemaal niet zeggen dat ik persoonlijk geen uitweg wil in dit gebeuren. Als ik me ook maar voor een millimeter voor kan inzetten het ook maar een millimeter te verbeteren zou ik het doen maar daar heb je twee kanten voor nodig die bereid zijn iets te willen doen. Dat weet ik van een kant goed maar die andere kant laat nog geen echte goede tekenen daar van zien. En ik hoop net als jij dat ik terwijl ik deze woorden schrijf het ongelijk aan mijn broek krijgt.

 
Hee Unetwork, jammer dat we niet het beoogde resultaat konden bereiken, het weghalen van de link is aardig, maar het zou nog mooier zijn als die regel er weer terug onder zou komen waarin ook nog eens duidelijk staat dat ze niets met ons te maken hebben (zoals dat er eerst stond).

Anyway we zien wel.

Van deze kant uit veel plezier toegewenst in de states en bedankt voor je inzet!!!

 
Ja ok je kan ook teveel verwachten, ik zeg dan ook met nadruk dat je echt de zaak het beste kan laten rusten.

Vind ook dat ik loyaal moet blijven en ik heb dan ook geen problemen met s 4 a

Mochten er problemen blijven moeten die dan echt in TIJD opgelost worden, want tijd hebben we toch?

Vind dan ook niet goed te lang hierover in publiek hierover te spreken en te posten.

De link is weg van de punt NL site en dat vind ik al een goede stap!

Laten we svp nu allemaal de goede richting in blijven kijken dan komt het, volgens mij, allemaal weer goed! :)

@satwatcher, ja de tijd, helaas is voorbij met mij 2 dipolen, maar het waren er trouwens 3 met lus! :) :) :)

Het bengelen met mijn stereo encoder aan wat draadjes helaas ook, maar ja het was toch echt een hele leuke tijd, heb nog steeds wat jingels voor je, indien je dat wil hebben, mijn email adres is bekend en nog steeds het zelfde...

 
Natuurlijk mag je loyaal blijven, we verwachten niet anders.

Maar die link kan ook gelieerd zijn aan de rechtszaak waar ik mee bezig was.

Het is een stapje wat al vaker gezet is en wat ook al vaker teruggezet is.

Afwachten en tijd... ja maar we hebben al 3 jaar de tijd gehad, en net het in publiek bespreken maakt het misschien mogelijk er meer druk achter te zetten, afwachten hebben we al genoeg gedaan.

Maar zoals ik al zei, we zien wel wat er gaat komen, wij zullen in elk geval de eersten niet zijn.

Have fun!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan