magic module in combinatie met dvb2000

P

pet123

Is er bij iemand bekent of de magic module goed werkt in een nokia 9600?

 
Ik heb me laten vertellen dat hij daar nog niet helemaal lekker in werkt, dat was wel een aantal software versies terug dus mischien kan iemand die beide in huis heeft even laten weten hier of het verbeterd is.

 
ik heb vandaag mijn magic module binnen.

Direkt de gamma011 geinstalleerd en een 5 in 1 funkaart erin gedaan.

de instellingen voor een freecam laten staan

en voila het werkt op dit moment perfect met mijn nokia 9600 S.

ik heb NoOneManit 1.2 versie en de settingslijst van satkoos.

De nokia 9600s had ik willen verkopen. Maar nu hij met magic werkt is het perfecte combinatie.

 
Alleen ik zie nu dat bij de nederlandse zenders geen

geen geluid is.

Met mijn freecam is het geen probleem. De zelfde kaart geeft met magic module geen geluid.

 
Dankje voor de info.

Als je de nederlandse kanalen door de ontvanger laat zoeken heb je dan ook geen geluid?

 
Dat is een probleem waar al ruim aandacht aan besteed is, zolang er mensen zijn die de auto pmt mode uit hebben staan (guide , 7 , :cool: zul je dit houden.

Met andere woorden zet de zooi weer aan het geluid probleem hoort tot het verleden. :)

Niet vergeten de nieuwe settings te bewaren.

 
heeft hier niets mee te maken Tech ,dacht ik

ik zal vanavonnd nog wel es kijken op de 9600 maar weet wel bijna zker dat ie geen audio weergeeft.

heb net nog even gechecked ,maar geen audio met magic cam.

 
Zoals ik heb geschreven met mijn freecam 2018 heeft 9600 wel geluid en ik heb de zenders een voor een laten zoeken en vastgelegd en zelfs nog de laatste settings erin gezet

Weer opnieuw de kanalen laten zoeken.

Maar magic module geeft geen geluid met de funkaart.

Maar het beeld en geluid is perfect bij de buitenlandse zenders.

Er is toch iets met de gamma0.11 denk ik.

En de magic heeft wel geluid in de STAR 7000. Aan de cam ligt het misschien ook niet. Zal het de combinatie van DVB2000 en de magic zijn?

 
Hier ook geen geluid op de nederlandse kanalen in een 9600 met magic.

Ik gebruik NOMI met fun en voor de rest gaat alles wel open ook met geluid. (met uit zondering van de nederlandse kanalen dan)

Toch vreemd.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan