Spaanse Canal + in Seca2

I

ilya

Vanavond ontvang ik op dit moment geen spaanse canal + en dus ook geen Golf +. Zou het kunnen dat men ook op seca2 over.Op andere boards lees ik nog niets hierover.

Strange.Ik gebruik 5 in 1 fun.

ILYA

 
Dat klopt er zijn momenteel meerdere spaanse zenders die overgegaan zijn naar seca2.

Heb een lijst gezien maar kan me niet herineren waar.

 
Ilya,

Logisch toch dat andere boarden hier niet over berichten, daar wordt alleen steen en been geklaagt over de files die uitvallen!?

Heb je dit? Heb je dat?

Een oplossing van een probleem begint toch meestal met: Wat zou de reden hiervan kunnen zijn?

Grtz Mike

Seca2 kan ik overigens niet beamen(lees: be-amen), daar ik niet up-to-date ben met de constructie van Seca2

 
@Mike the Bike, ik dacht eerst dat het misschien aan de nieuwe update version 800 voor mijn echostar , nu met viaccess2.ligt.

De 24 april uitgekomen en erop gezet

Indien jij ook geen spaanse canal + meer kunt ontvangen weet ik dat het niet aan de nieuwe versie van mijn STAR ligt.

ILYA

 
Klopt,

C+ Spanje is nu ook in seca2.

ID/provider:0064

ECM :06A4

CAID :0100

Gr Ghost.

 
Thankx, Ghost. ik stond op het punt mijn Star weer terug te zetten naar versie 700 om e.e.a. te checken.Lekker dus mijn 800 erop laten staan.

Jammer, ik ben een golf fanaat.Helaas geen GOLF + meer met de5 in 1 fun in de free.

Dus op naar Spanje om een zwart seca 2 kaartje te halen voor de aston 1.05 !!!!

ILYA

 
Inmiddels op de bekende boards de melding dat spanje C + ook over is naar Seca2. Het is te hopen dat we in iedergeval voorlopig kunnen genieten van P cine(nagra).

Wie volgt ?????

Sja als het donker is ,worden sommige spelletjes toch weer leuker :)

ILYA

 
CartoonNetwork en de disneykanalen ook over naar seca2, dus blijft er voor de kinderen maar weinig over!

Misschien word het tijd dat ik eens achter 'zwarte kaartjes' aan ga.

Als het even meezit kan ik er wel een paar bemachtigen nog voor dat ze bij C+ tercht komen! :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan