blovorming bij nagra/hispasat

I

ilya

Wat mij opvalt dat op de hispasat bij met name alleen maar bij P cine 1 blokvorming optreed.Dit gebeurt niet bij b.v. cine 2 ,3 etc.

Zou het kunnen komen door de flash van de 5 in 1 fun.

ILYA

 
gebeurt dit altijd of s'avonds na b.v 8 uur

heb er hier in de avond uren wel wat last maar s'midags niet

lijkt er op dar er iets met het vermogen wordt gewisselt na 8 uur

lijkt er dus op dat het gewoon aan het signaal ligt omvang schotel ?

maar dat verbeeld ik mij dus

 
ik heb hier ook het idee dat sommige transponders sávonds zwakker doorkomen als overdag,niet dat dit problemen geeft bij mij maar toch.

grtz

 
Mijn schotel is 1,50 , dus groot genoeg dacht ik zo.IK merk dat ik de enige niet ben , die af en toe last heeft van blokvorming.Inderdaad ook na 08 00 uur is het bij bep. channels wat meer.Het zou ook wellicht door het slechte weer kunnen komen !!!

ILYA

 
eh, had ik ooit bij 1 van de palo x zenders.

maar nu al maanden niks blokken daar.

heb een 1 meter schotel ( moest hem wel beter afregelen en daarna was alles ok).

 
Kan goed kloppen.

Ik heb een 95cm op de hotbird hangen, die heeft wel een grote openingshoek want ik kreeg er vroeger Telenor (0.6 west), Thor (0.8 west) en Intelsat707 (1 west) op door door hem op de Thor af te stellen. Dat was dus in het d2mac tijdperk.

Super schotel dat ding.

Zoals gezegd, hangt ie nu op de hotbird en nog nooit blokvorming gehad bij de Palco's.

Of sla ik hier de plank mis en is Palo iets anders?

Men wete immers maar nooit en bij de Palco zenders heb ik nog geen Palco x kunnen ontdekken.

Dus ik zal me wel vergissen neem ik aan.

 
Black, lees nou een rustig heel het topic:)

palo= schrijffoutje:) is Palco

en we bedoelen hier 30 west, palco op hispasat:)

groetjes

Captain Picard

 
Ik denk dat de Captain de " natuurfilm" channel bedoelt op de Hispasat :)

ER wordt daar wat afgeblokt :)

ILYA

 
30 west? Pffff.. grmpfz.:sad:

Kan ik niet naar kijken, 21 west is het op, en daarna kijkt mijn schotel tegen huizen op.

 
dan een hele hoge paal neerzetten black, zodat die over de huizen kijkt:)

of nog een schotel bij plaatsen, hehe

 
hee iLya, kom ook in de chat langs jo, we zien je nooit daar.

ik zie dat je op dit moment hier aan het lezen bent

irc server > irc.irccity.nl poort 6667

room: #satlounge

chat proggie hier downen

http://www.mirc.com

 
Euh.. ik heb er deze week al een bijgeplaatst, dus ik heb er nu 5 hangen, 2 stuks 60cm, dan de 95cm waar ik het over had, dan de 1.20 meter Nokia en dan nog op een paal in de tuin de 1.50 Echostar.

En het is heeeel hoog en mijn vrienden hebben hoogtevrees en het waait daarboven dus ik ga echt niet daarboven een 1.50 draaibare toestand hangen, dat kreng krijg je nog niet eens naar boven getilt, laat staan alleen vastgemaakt.:biggrin:

 
Momenteel wordt het " blokken" steeds heftiger.

Slechts een tal cine's doen het " lekker".Steeds meer transponders/chanels vallen af!!!!!!

Is het de strategie van hispasat om zo nu en dan van transponder te wisselen, welke het verste verwijderd is, om zodoende ons niet meer te laten genieten ????

ILYA

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan