Ferrari num1!!

D

dexterd1

Laat ik de eerste maar een keer zijn: Ferrari sei grande,e Schummi sei Mitico!!

Gr Dex

 
Op Rubinho's technische fout na, bijna te perfekt!

Als van een andere planeet.

Montoya kan het absoluut niet bijbenen.

Alle teams, met uitzondering van Renault en Sauber (en dit weekend een beetje Arrows) maken geen stappen naar voren.

De race op zich wordt er niet spannender op, het achtervolgende veld brengt iets meer spanning met zich mee!

Grtz Mike "Pronto" the Bike

 
En denk er aan altijd eerst de tankslang los maken voor je wegrijdt...........:biggrin:

 
Indeed bullet, ik had ook al weer moeite m'n ogen open te houden, toch nog een leuke inhaalactie van Coulthard gezien en nog een paar vervolgingen, die actie in de pitstraat waarbij iemand een plaats won, maar voor de rest....

Slappe bedoening.

Enne... ik vraag me af of het wel een fout van Barichello was, want zelfs in de pitstraat kregen ze het kreng weer eens niet aan het lopen, de reservekar bleek ook kapot en Ferrari had al aangegeven niet gunstig gestemd te zijn over de betrouwbaarheid.

Maar weer wachten op de volgende race, hopelijk wat spannender, maar zoals ook al de commentators nu aangeven, het is toch niet wat het zijn moet zonder Hakkinen.

Alhoewel.... McLaren doet er wel erg lang over om de boel weer op orde te krijgen.:sad:

 
Ja het was allemaal weer slaapverwekkend.

Ik hoop toch echt dat het wat leuker word in de toekomst want het is wel leuk voor schumacher, maar er zit natuurlijk weinig spanning in zo.

Dat Mc Laren de boel niet op orde heeft komt maar door een ding en dat is dat Hakkinen daar de kar moest trekken.

Ik hoop dan ook van harte dat hij het volgend seizoen er weer bij is.

Groeten fredje

 
@BT

Het was ook niet Rubens' fout, zoals ik al zei een "technical problem"

Voor de fans HAK rijdt volgend jaar niet, in ieder geval niet ipv Kimmi (leuke vriendin trouwens)

Let op JB en Renault!!

Grtz Mike

 
Hoe kom je erbij dat Hakkinen volgend jaar niet rijdt? Ergens informatie gelezen hierover?

 
Volgens Olav Mol zou Hakkinen af en toe al weer eens een testrit

Hebben gedaan. wat voor mij alleen maar een bevestiging is dat hij hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen weer van de partij is.

En dan volgens mijn inschatting als vervanger van Couldhard.

Want die heeft geen wereldkampioen ambities.

Maar goed we wachten het wel af.

Groeten Fredje

 
Jippie, nu maar hopen dat Hakki ook echt weet van de partij is!

Weer een seizoen om van te :tong:

 
Ha Flup, lang geleden. Even over het F1 managerspel, misschien als Hakinnen er volgend jaar weer bij is kan je hopelijk een beter team samenstellen dan nu want nog maar 86 puntjes na 5 wedstrijden ????? Zo wordt je geen manager :biggrin: :biggrin: :biggrin: Jippie

Groetjes,

exDumber

 
Hehehe ;) Sja, was het helemaal vergeten, heb dus ook niet meer veel centjes ;)

Moet eens mijn wagentje gaan verkopen en een betere aanschaffen :biggrin:

Ik kwam er weer achter toen dit topic verscheen, maar toen kon ik niets wisselen, omdat de punten moesten worden ingevuld, goed dat je me laat herinneren ;) ff sjekken!

 
Zo, ff wat changes gemaakt!

Mijn Giancarlo Fisichella met 0 punten ingeruild voor:

Jenson Button !!! Die heeft tenminste al 42 punten gescoord ;)

En dan is mijn wagen : Minaridi Asiatech met 10 punten

ingeruild voor: Toyota met 19 punten!

Zo fantastisch! Mijn team is nu:

1e rijder: Ralf Schumacher

2e Rijder Jenson Button

Auto: Toyota

Banden: Bridgestone

Pitbabe: 12

 
Hmmm, ziet er goed uit. Vooral van Button verwacht ik nog wat dit seizoen. We zien wel.

Succes !!!!!

exDumber

 
sja, die competitie maakt me niet veel uit ;) is gewoon leuk om me te doen!

 
Olaf Mol kletst uit z'n dikke nek. Norbert Haug heeft een interview zondag verklaart dat als HAK al in een MC Laren gaat rijden dit hoogstens tegen het einde van het seizoen is.

Ik geloof er dus geen reetveter van wat hij verteld (O.Mol dus!)

Zoals ik al zei let op Jenson Button!

Mijn spel verloopt ook niet zo geweldig, maar ik geloof meer in de toekomst dan het kiezen van huidige toppers, vandaar mijn (huidige keuze). Punten tot nu toe 91

1: Jenson Button

2: Felippe Massa (Juan Pablo Montoya per 30-04-2002)

3: Toyota

4: Michelin

5: Pitbabe 12

Om punten te scoren zal ik Montoya of Ralf Schumi moeten kopen, dan kan ik winnen. Al met al geen slechte keuze dus!

Ik heb Massa verkocht voor Montoya

Grtz Mike

 
Ook ik lul wel eens uit m'n nek! Ik kan Montoya helemaal niet kopen ipv Massa.

Lekker staan laten dus!

Grtz Mike

 
Lol is hij nog te duur ?

Ik vind toch dat ik nette rijders heb! Ralf en Jenson!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan