Bug in PH versie e voor Humax

J

JoostA

De versie e patch van Planet Hemp heeft kennelijk een klein bugje: ik gooi alle zenders eruit en denk vervolgens alles "from scratch" weer eens te gaan inlezen.

Helaas: dat gaat gewoon niet... De ontvanger blijft dan hangen. Op de Astra krijg ik vrijwel niets ingelezen en op de Hotbird iets meer dan niets. Bovendien gaat hij op de Astra ineens over tot het weergeven van zowel geluid als beeld van TV5 (het Franse kanal) terwijl hij doet alsof hij verder zoekt).

Ik was derhalve al weer op jacht naar de volgende patch en zowaar, wat vindt ik: HIC10500PH+CAM2002f+ToH11.hdf.

Maar, deze smaak heb ik tot op heden slechts op 1 plekje gevonden. Wie weet er wat

Hopelijk los ik het probleem met de e-versie van PH trouwens nog op, maar dat weet ik op dit moment niet. Het zal er wel op neerkomen dat ik hem er uit moet gooien.

 
Ha die joost

Ik heb deze er al een poosje inzitten en werkt best goed

Het tuxon gedeelte houdt in dat je met de comp. de humax kunt bedienen en de settings online kunt bekijken(veranderen heb ik nog niet geprobeerd).

 
De E versie van de patch werd door PH terug geroepen en wordt dus niet aangeraden om die te gebruiken.

De F versie werkt perfect.

CU

Red

 
Ik heb hem vanuit de kletspraat maar hier naartoe gemoved, lijkt me dat dan meer Humax bezitters plezier kunnen beleven aan deze info.:)

 
Met PH's F-versie loopt de Humax steevast vast als ik op subtititles druk terwijl de ontvanger is afgestemd op een UPC kanaal op de Telstar.

Ook de blokvorming in het Nl zenderpakket is nog steeds aanwezig, ook op de Irdeto kanalen wel niet zo erg als in seca maar weg zijn de blokken niet.

Ik vanavond de +cam versie van JLC in m'n Hummy geladen en ben nu op alle zenders verlost van het geblok, ook animal planet enz hebben geen blokken meer. Misschien ook iets vor jou.

 
Dat klopt, heb op Discovery geregeld blokkerig beeld, gevolgd door een fraktie van een seconde zwart beeld. Heb de PC afgekoppeld en de fout blijft nog steeds. Dit alles vormt geen bezwaar, daar ik de PC gebruik i.p.v. de afstandsbedienig.

Heb helaas geen DTT in huis om die "bugg" klein te krijgen...

Tot horens, . . .

 
Kennis geholpen vandaag, met de E versie hangproblemen, de F wilde met de CD's niet lekker.

Uiteindelijke oplossing (van Satwatcher gekregen), fijn weer de ph3.2+camNL er op gezet en draaien met die handel.

Hoefde toch geen 5in1 op te lopen dus heerlijk... rust... Niet dat gehannes meer en goed zappen etc.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan