windows xp.

G

goto

Heb sinds kort windows xp en heb hier het programma van girotel op gezet.

Maar wat ik ook doe ik krijg geen verbinding met de Postbank,geeft iedere keer een melding dat er iets mis is met het modem.

Verbinding met internet gaat prima.

Iemand een hint die ook met xp en online bankieren werkt?

 
Kan aan de modeminstellingen liggen in het girotel programma zelf, ik heb dat ding ook hier.

Heb je de nieuwste versie?

Zelf heb ik het nog onder 98se draaien, op isdn zelfs momenteel, maar ik weet dat het krengetje heel gevoelig is.

Van de andere kant kan het zijn dat Girotel misschien direct de compoorten aanspreekt en aangezien XP op basis van NT is kan het dus ook zijn dat XP dat niet toelaat.

Het beste kun je anders even bellen met girotel, ze zijn daar erg vriendelijk en behulpzaam en kunnen je wellicht meteen vertellen wat je veranderen moet.

 
Heb hier ook een bank programma + windows xp en had ook dergelijk probleem.

Na uitzetten virusscanner alles terug in orde !

 
@ blacktiger,wat is de nieuwste versie,heb hier windows 2.0.

Heb ergens gelezen dat als software niet het logo van xp heeft deze slecht of niet onder xp draait.

Maar zal de raad van Kirech eens opvolgen en de helpdesk eens bellen,heb ik trouwens geen al te beste ervaring mee met de boys van de Postbank maar ala wie niet waagt wie niet wint.

 
Helpdesk bellen was mijn advies.:)

Maar maakt niet, Kirech's advies (virusscanner uitschakelen, vooral als het mcaffee is), is ook een goed advies.

Ik heb hier Girotel 2.1 liggen, da's de nieuwe die ook ISDN ondersteuning heeft.

Zoals ik op Girotel zelf lees, is deze voor Windows 95/98/ME maar het kan goed zijn dat net die 2.1 wel onder xp werkt en de 2.0 niet, who knows. Proberen kan geen kwaad, en anders toch maar ff bellen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan