magicmodule en geen kaart

A

adam76

Ik heb hier bij mij thuis de magicmodule draaien met Gamma 0.11 en ik had per ongeluk de kaart in mijn slot gedaan zonder smartkaart... en had ook beeld en geluid. Ik dacht nou zal wel aan mijn reciever liggen. Ik met de kaart naar een kennis van mij gegaan en daar het zelfde. Magicmodule zonder kaart werkt gewoon.

Dit is getest op Palco, de K kanalen. en Kanaldigitaal werken zonder smart kaart.

Grappig. Iemand met een magicmodule kan dit bevestigen....

LET op... ik gebruik Gamma 0.11 FREESECA !!

 
daar staat de freeseca ook voor de "gewone" 0.11 versie doet dit niet

 
Ik veronderstel dat de keys gewoon in de firmware zitten, of heb ik het mis ?

CU

Red

 
Misschien is hier iemand die daar antwoord op kan geven. Ik persoonlijk denk het van niet. want waarom zouden ze het anders freeseca noemen ???? :tong:

 
Als ik de file zo bekijk staan daar bij bijv.prov 0019 alleen de maandkey's in de file (op regel e290a e.v), dus is het een variatie op het freecam verhaal.

 
Dit zou dus betekenen dat die freeseka firmware volgende maand geen beeld meer geeft. Tenzij er een geldige MK01 en PPUA ook zou inzitten.

CU

Red

 
Het is redelijk makkelijk zelf de file aan te passen. Alle 13 providers die met operationkey's staan vermeld zitten op het eind van de file.

 
Dus iedere maand de module herprogrammeren, dat komt op hetzelfde neer dan iedere maand de kaart herprogrammeren.

Zie er zo direct het nut niet van in, tenzij ik iets over het hoofd zie.

CU

Red

 
Het feit dat het kan, vind ik al heel wat. De irdeto freeci is toch niet anders ? Als irdeto keys wijzigen heb je met zo`n ding ook geen beeld meer.

 
Kan iemand misschien even vertellen WAAR de file vandaan komt ???

Ik kan deze zo snel even niet vinden, maar wil ook deze versie wel eens even "besnuffelen".

Peter.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan