voor de laagvliegers

Het is in elk geval wettelijk verboden omdat het signalen uitstraalt.

Als het echter niet op te sporen is dan wordt het moeilijk voor de politie.

Echter, elk apparaat wat signalen uitstoot, is ook op te sporen en dan kost het grof geld, dus een beetje uit het zicht plaatsen is ook handig.

Ik heb er nog geen ervaring mee, maarja, als zij garanderen de boetes te betalen dan had ik wel een truukje, zeker omdat er die 30 dagen geld terug garantie op zit.

D.w.z. zo'n ding aanschaffen, en zorgen dat je langs een radarcontrole rijdt, liefst 's avonds want dan zie je het flitsen.

Indien je bekeurd wordt, bekeuring opsturen, als je die niet terugbetaalt krijgt dan apparaat retour.

Alleen jammer dat de ambtelijke molens zo langzaam draaien dat de boete meestal niet binnen 4 weken in de bus ligt.

Ervaring heb ik niet met zo'n apparaat, dus ik ben reuze benieuwd naar de ervaringen van mensen die al zo'n ding hebben.:)

 
Tis misschien een revolutionair idee, maar heb je al eens geprobeerd je aan de snelheidsbeperkingen te houden.

Die truuk werkt bij mij al 14 jaar zonder problemen. Nog nooit een bekeuring gehad.

Op een afstand van 100km scheelt 'm dat hooguit 10 minuten.

Ik zal wel de uitzondering zijn zeker .......

CU

Red

 
Denk het wel, alhoewel ik op de autosnelweg meestal 110 a 120 rijdt, vind ik hard genoeg met die bus van me.

In de binnenstad vind ik 30 en 50 een snelheid voor zieken, bejaarden en brommers, dus daar placht ik over het algemeen 70 a 80 te rijden, daar vind ik jouw revolutionair idee niet van toepassing en is een kastje leukr.:)

 
f*ck man, ik kan dat dingetje hoogstens nog op mijn fiets monteren....

Juist mijn wagen naar de verdoemenis gereden :-(((

 
Weer te hard gereden zeker;-))))))

 
Met dat natte weer van de laatste tijd????

 
@redneck: Wat zeg jij nou voor gekke dingen? Dat kan toch niet zomaar. Ben jij ook zo iemand die in de sloot springt als iemand anders zegt dat het moet? :) :)

 
@activ,

Nee hoor helemaal niet ... maar ik heb een hekel aan boetes krijgen voor iets wat te vermijden was ... en het is niet omdat de rest van de wereld zich niet aan die 120km/uur wil houden dat ik dat ook niet moet doen.

Precies het tegenovergestelde dus.

CU

Red

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan