nokia 9311

O

opeltje

vraagje voor de echte kenners: kan je een nokia 9311 ook gewoon updaten via de serieele poort en kan daar de soft in die ook geschikt is voor de 9200 en 9500??? deze box is in nl niet echt verkocht maar het is een ontvanger voor denemarken,noorwegen enz. daar werken ze met c*nax maar met deze ontvanger is op dit moment s*ca mogelijk, dus er is al aan "gesleuteld"

groeten opeltje

 
Ik ken het ding niet maar als er niet embedded irdeto in zit zoals de 9500 en ook niet 1x co zoals de 9600 dan zal de soft voor die dingen er ook niet in werken.

 
Kijk eens op deze link, daar heb je de specificaties staan.

http://www.nokia.dk/digitaltv/produkter/9311s_tekniskaspec.html

Het is een CA-ontvanger die in de zelfde lijn wordt gebouwd als de strong SRT8000 ontvanger. Je kunt er volgens mij gewoon V20 software in zetten en dan is het dus een seca ontvanger. Controleer even bij menu 7, 2 welke software er nu in zit en schrijf die gegevens even op dit board, dan weten we het zeker.

M_Z

 
opeltje,

ik heb hier ook een nieuwe 9311. Er is aan de voorkant een conax slot en aan de achterkant een CI-slot.

ik heb even getest met een aston 1.05

maar de NL zenders knipperen. Trewijl de andere seca uitzendingen gewoon goed werken.

@ M_Z :

Het is geen Nokia 9302 of 9304 S. Kun je toch V20 software erin zetten?

In Menu 7, 2 staat:

technical settings

version 32

manufacturer oem 6

manufacturer update 0

software update 0

mvg

ta

 
Heb hem hier maar heen gezet, omdat de ontvanger iig geen irdeto-ontvanger is;-))

 
was hem al kwijt, bedankt denktenk. donderdag krijg ik de ontvanger binnen, zal er gelijk naar kijken en effe posten hier. ik was nu al nieuwschierig. ik wil met deze ontvanger lekker spelen voor erbij, dus vandaar deze vraag. overigens staan de specificties ook op:

http://www.nokia.com/multimedia/9311s/index.html

maar er is nu al seca mee te ontvangen dus er zal wel andere soft in zitten of zo. (heb hem op de gok gekocht)

greetings opeltje

 
sorry de link bleek op hetzelfde uit te komen.

maar waar het om gaat:

is er ook ir*eto of b*tacr*pt mee te ontvangen???

want ik zou er (bijna)hetzelfde mee willen doen als de (omgebouwde)d-box.

groeten opeltje

 
Laatst bewerkt:
vers 20

fabrikant oem 6

type 3

pach run 0

dit staat er in de nokia 9311s

groeten opeltje

 
het is gelukt,

de v7 srong soft werkt op de 9311s

groeten opeltje

 
effe voor de duidelijkheid....de box loopt met de allcam soft.

se*a werkt. de rest nog niet getest. werkt nog niet maar dat komt waarschijnlijk door de files...

greetings opeltje

 
foutje dus, de soft werkt op deze nokia, maar de allcam functie niet. only s*ca is mogelijk.

groeten opeltje

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan