canal - omruil actie

Grmpfz, oplichtersbende, secagekken, canal MIN:grrr:

Leve Irdeto! :)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
echt wel!!!!! ik heb er eens naar gekeken, maar het standaard pakket koste "vroeger" toch 30 piek???

dat is nu wel effe anders.

niets extra korting dus, je betaalt het gewoon in termijnen terug via je abbo geld.

groeten opeltje

 
Dit betekent het einde van Irdeto. Kortelings zal C- stoppen met de uitzendingen in Irdeto.

Greetz

Ruff Rider

 
Heb je de texten wel goed gelezen op die links ?

Er komen extra kanalen beschikbaar zelfs op irdeto.

Want vorige omruilacties van de pluzzzboyzzz leverde een zeer treurig (voor hun) resultaat op.

Er zijn nog veel te veel irdeto dozen in het land.

Dacht je nou echt dat iedereen direct op dit aanbod in zou gaan, het gaat de consument weer handen vol geld kosten, zoals altijd.

En als er te weinig mensen zij die meedoen, is dat weggegooid geld !

We blijven wel nederlanders he.

 
Dit lijkt i-mode wel. Een doodgeboren kindje vrees ik. Nog een een paar honderd EURO (niet GULDEN !) voor o.a. zenders waar ik persoonlijk geen cent voor geef....

Ook heel gek dat ze niets zeggen over zenders als Animal Planet, Discovery, NGC die alleen in Seca uitzenden voorzover ik weet. (Vandaag even niet gecheckt of fdat inmiddels veranderd is.)

 
We blijven wel nederlanders he.

Yup, we zijn een volk apart! Zo is er geen!

 
volgens eerdere berichten zal anaal irdeto inderdaad blijven ondersteunen en zelfs uitbreiden. maar toch een poging wagen om zo veel mogelijk digi irdeto dozen weg te krijgen. ik denk niet dat dit zou lukken. overigens staat er nergens dat de oude box ingeleverd moet worden, alleen de oude irdeto kaart....

opeltje

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan