dreambox

In één woord : WAAW !

Als dit op de markt komt dan wil ik er beslist één. Echt een droommachine ... hier zal ongetwijfeld wat soft voor beschikbaar worden.

CU

Red

 
Volgens de specs zou ie ook geschikt zijn voor DVB-C(able) en DVB-T(errestrial). Dat betekent dat ie ook met meerdere modulaties om kan gaan, zoals 16QAM, 64QAM en 256QAM naast de QPSK die op de sat gebruikt wordt. Interesant allemaal als dat waar is :)

Grtz Bullet

 
Zou dit dan betekenen dat ik alle zenders die op de kabel zitten ook zou kunnen bekijken ?

Zowel de digitale als de analoge zenders ?

Als dat zo is, dan ga ik nu al in de lijn gaan staan om er eentje te kunnen krijgen !

CU

Red

 
Ook de prijs is vrij interessant te noemen. Voor de duurste uitvoering gaat een goingprijs van 450 euro. Jammer genoeg zullen we nog even een zomer lang moeten wachten op dit moois. De nu genoemde release datum is september 2002.

Maar als je het board leest van deze ontvanger dan kom je erachter dat de makers ook nog wel wat probleempjes tegen komen dus het zou mij niet verbazen dat deze datum weer zal veranderen.

 
@Red: Als de ontvanger naast een sattunerblik ook over een normaal tunerblik beschikt, zou dit mogelijk moeten zijn.

Grtz Bullet

 
Wow!! Eindelijk een goede opvolger voor de nokia MM9600?? Lekker snel en mooie specificaties (alleen 1 CI slot :-((

Ikke wil der ook een!!

Matrix

 
Als ik het board daar goed lees wordt de ontvanger met een tuner geleverd, maar kan je deze eventueel zelf achteraf nog veranderen omdat een standaard aansluiting gebruikt wordt. Ik heb maar vast een plankje leeggeruimd.

Trouwens, nu we toch aan het speculeren zijn, ook Uli was toch bezig met de bouw van een eigen ontvanger?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan