En Nu????????????//

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fredje

Misschien is het wel niet goed maar wil het toch even kwijt:

Ik was dus een Pim Fortuyn stemmer dat stond voor mij al vast.

Maar nu Pim er niet meer is wil ik toch even melden dat ik 15 mei dus toch op Pim Fortuyn stem omdat hij de politiek heeft wakker geschud incl. mijzelf en dat zijn ideeen niet verloren mogen gaan,

Want dan heeft hij alles voorniets gedaan, bovendien is in grote lijnen zijn boek het partijprogramma wat iedereen dus kan lezen en dus ook kan controleren.

De mensen die op zijn lijst staan hebben niet zoveel ervaring maar ik vind wel dat zij een kans moeten hebben om Pim's werk af te maken.

Doen de Pim Fortuyn stemmers dit niet dan kan de gevestigde order weer gewoon doorgaan en is Pim in de tweede kamer gauw vergeten en dat mag mi niet gebeuren.

Goed idee ? of niet.

Graag reacties

 
Fredje, er is iemand die zich net heeft aangemeld bij de LPF met ervaring in de politiek naar ik mij heb laten vertellen.

Misschien dat hij de partij kan leiden.

Maar als je je mening over politieke zaken wil verkondigen kun je misschien beter naar http://www.weerwoord.nl toe fietsen.

Dat is een politiek forum waar je de juiste mensen tegenkomt voor jouw vragen en ideeën.

 
Nu op LPF stemmen is geen wijs besluit mijns inziens. Pim -was- de partij, de rest wil wel voortzetten in zijn geest, maar men heeft nog niemand kunnen horen spreken en al helemaal niet over plannen, verder was er voordien nogal wat onrust binnen de partij.

Anyway, er gaat hier al een topic over Pim, als je het dus daarover wil hebben, schrijf daar dan a.u.b. een reply in en geen nieuwe thread beginnen.;)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan