hulp bij inladen firmware

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jimboo12

Het zal inmiddels wel al 110 keer gevraagd zijn en na verschillende topics gelezen te hebben kom ik er nog niet helemaal uit.

Ik wil met DVBEdit nieuwe firmware in de nokia zetten ik heb de baudrate eerst allebei op 9600 gezet dus pc en nokia9500 en daarna op 38400

maar krijg bij beide dezelfde melding waiting for mediamaster op mijn pc en op het tvscherm firmware upgrade .

pc geeft dan een foutmelding iets van routing met de nokia op het beeldscherm van de tv blijft staan firmware upgrade en ik kan de nokia dan alleen maar met de stekker uitzettten.

Een nieuwe settings lijst inladen is op deze mannier wel gelukt dus ik neem aan dat kabel en nokia en pc goed zijn waar kan het aanliggen??

groet van jim (humaxuser sinds gisteren een nokia voor d`rbij)

 
na een dag proberen met dvbedit is het in 1 keer gelukt met nkia serial downloadservice.

dus topic kan wat mij betreft gesloten worden.

groet van jim

 
He Jimboo blij te zien te dat nu opgelost en dat het "oude" feedbeestje nu weer bij jou het echte werk gaat doen... veel plezier er nog mee.... Tip koop voor een 35 euro een scsi kaart in je computer en je kan nog veel meer plezier beleven aan de 9500.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan