id&t op astra

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
6.933
Waarderingsscore
92
Punten
48
Leeftijd
63
Locatie
nijega
hoi,

zojuist vernomen dat id&t via de astra zullen uitzenden- tv/radio.

medegedeeld door peter de vries (directeur id&t).

met dank aan menno.

 
Peter R. de Vries?

Is er ook al iets bekend over frequenties etc.?

 
hoi,

zijn in onderhandeling met canal digital nog geen freq bekent.

nog even wachten dus het zal in de herfst van start gaan.

 
Zal wel heeeel dom zijn van mij, mareeee,, wat is id&t ?

Peter.

 
ID&T is de zoveelste naam van een radiostation dat vroeger onder de namen Dance Radio, New Dance Radio, Q the Beat en nu dus ID&T door het leven is gegaan.

Is een dancezender en de organisatie achter dit station haalt hoofdzakelijk zijn verdiensten uit het organiseren van danceparty's en het uitgeven van cd's. Daarmee financieren ze ook radiostation. ID&T had ook oren naar een FM etherfrequentie om de muziek uit te zenden maar gezien de besluitvormingen rond het Zero base programma wil men dus zich voorlopig richten op de satelliet als uitbreiding van het aantal potentiele luisteraars.

Overigens als ik dance zeg dan is dat niet de dance zo als de meesten van ons kennen uit de jaren 80 maar gaat het om het trance/house/boom boom klap klap gebeuren van dit moment :)

 
@BT

van junglemuziek gesproken

mijn dochter 14 houd van slipknot , dit moet je eens beluisteren

En naar ik zie ben jij nog 9 jaar jonger dan ik

om van de buur nog niet te spreken (die leert pas spelen op een drumstel)

 
Och, bij mij valt het nog mee, ik heb dochters van 12 en 6 en die luisteren het liefst nog naar K3 dus dat kan er nog mee door.;)

 
@luca: wat is er mis met slipknot? straks ga je nog zeggen dat sepeltura herrie is. Als ze cd's zoekt moet ze mij maar eens bellen :) :) hehehe

 
Hahaha, Ben zelf 40 en mijn zoons 16 en 19 : Nu moet ik je vertellen dat ik ID & T radio nogal eens aan heb staan, vindt de house en trance muziek van deze tijd geweldig!!!!

Ferry korsten, Tiesto, Carl Cox, Johan Gielen..................

Geweldig gewoon

 
Luca, ik hoop voor jou dat die aankomende drummer, je gebuur, geen plannen heeft om een Heavy Metal groepje op te richten :biggrin: :tong:

 
Was mijn overbuurjongen maar drummer in een heavy-metal band ... nu overdag op het werk al 538 aan me kop en dan in het weekend diezelfde zooi door het open raam van deze overbuur.

Moet ik steeds mijn versterker opendraaien om het (in mijn eigen tuin) te kunnen overstemmen met mijn eigen herrie ( ik ga voor NWOBHM ) .

Om het sat-gerelateerd te houden ... op de hotbird kun je ROCK-TV vinden. De hele dag metal en moderne rock!! Deze zender heeft nu bij mij cartoonchannel van de 1e plaats van de meest favoriete zenders gestoten. Aanradertje hoor !

 
Originally posted by Satwatcher ID&T is de zoveelste naam van een radiostation dat vroeger onder de namen Dance Radio, New Dance Radio, Q the Beat en nu dus ID&T door het leven is gegaan.

 


Q the beat is weer een andere :). Am 1224

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan