yahoo groups

V

vlovlo

probeer ik wat te groupen is mijn hele lijstje bijna leeg. is freekje soms weer aan het spelen?

 
Wat ik erg vind Yahoe (nu boe genaamd)neemt de e-groups over en begint dan grote kuis te houden

waar is de vrije meningsuiting naartoe?

 
Grmpfz:(

Zo schiet het niet op nee, zijn ze met de boards klaar of kunnen ze niet verder, gaan ze maar weer met de groups beginnen.... wat een geneuzel, bahbah.

Het blijft toch hobbyistje pesten. Let op mijn woorden, als het zo doorgaat zitten we binnenkort weer terug in de BBS-tijd, alhoewel dat ook gezellig was.:)

Nadeel is echter dat je maar met 1 user tegelijk kon inbellen tenzij je een multiline bbs had wat nogal wat geld kost aan telefoonlijnen.:sad:

 
Was best gezellig ja die bbs tijd, maar het voordeel is dat je nu natuurlijk geen telefoonlijnen hoeft aan te schaffen. bbs via internet dus.

Groet,

C4

 
BBS tijden tjeempie zo oud ben ik niet dat heb ik net niet meegemaakt ;)

 
De BBS tijd was ook niet alles. We klagen nu dat internet traag is !? Hoewel in die tijd waren de files nog niet zo groot.

 
Yupz, BBS tijd was ook niet alles, maar was wel de basis van alles, en gezelliger, vaak kende je de gebruikers persoonlijk.

Nu kun je er wel meer bereiken, en meer tegelijk. Het heeft allemaal zijn voor en nadelen.

Maar een BBS sluit je toch niet zo snel als een free host je van zijn server af knikkert als je iemand op de tenen trapt.:)

 
Nee dat's waar. En de BBS was ook meer persoonlijk dan nu op internet alleen internet is wat makkelijker bijv. de emails en zo.

 
nou, zo nu en dan krijg ik nog wel een beetje het "bbs-gevoel" op irc. Vooral als er fileservers draaien ;-)

Greet,

C4

 
Yupz, op irc kan het ook nog een beetje inderdaad, en daar heb je ook een mogelijkheid om iemand van het kanaal te knikkeren die je niet wil of die zich niet gedraagt net zoals met een bbs.:)

Alleen jammer (en vreemd) dat die server er regelmatig uit ligt.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan