16/9 - x-zone - the studio WEG

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tonykart

Hallo mensen ik werk met een 9500 en sdandra sw. een funcard en naar mijn grote verbazing zijn bovengenoemde kanalen weg. zijn ze over ?? of is er een andere freq. wie helpt ons eruit ??

 
Ik zou zeggen kijk eens met een legale kaart en zie of ze er nog zijn.

We geven geen support op het gebruik van illegale kaarten.

De zenders zijn er nog (althans gisteravond nog bij mij) en het lijkt me dus niet dat ze van frequentie of iets anders gewisselt zijn.

Duw er anders eens een nieuwe kanalenlijst in het illegale geval andere files.

 
sinds wanneer is een 9500 een CI ontvanger?

verplaatst dus!!!

 
wat moet ik nu doen mensen, eerst wordt er via moderator gezegd dat een 9500 met amon een CI is, en nu is het weer een Irdeto. De volgende keer plaats ik het dus in Irdeto ok ??

maar mijn probleem blijft ik heb geen 16/9 meer verd#rie !!

maar eens een andere kanalenlijst proberen

 
Bovenstaande klopt ook met originele ontvanger en abo soms geen c+16/9 en soms geen The Studio.

Wisselt zo nu en dan.

 
Een CI staat voor common interface , dat is een pcmcia kaart waarin je kaart stopt, die weer in zijn geheel in de mm9600 gestoken wordt.

Ik heb zoiets nog nooit in een nokia 9500 gezien dus waar de bewering vandaan komt dat een amon met NoOneMan een ci ontvanger maken is dus grote onzin.

Om even op je vraag terug te komen , ik heb gisteravind nog gekeken met een ci en een fun 5 in 1 en had gewoon beeld dus er zal wel iets anders aan de hand zijn met jouw spulletjes.

 
het is reeds opgelost, de code aanzet i.v.m. aan-uitzetten bij het branden van de F*ncard is aangepast en alles doet het weer.

ook ik weet dat een 9500 geen CI is maar een embeded Irdeto, ik werd welliswaar eerder verzocht om een treat met deze combinatie (9500+sandra) de volgende keer bij CI-ontvangers te plaatsen. Een Systm administrator had dit gevraagd vandaar dat ik het nu maar weer in de Irdeto plaats.

greetz

 
Maar nogmaals de woorden van Black Tiger aanhalen. Wij geven op dit board geen support op illigale kaarten. Ook wij dienen ons aan bepaalde regelgeving te onderdoen.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan