Wat is de juiste code

E

exDumber

Wie weet de juiste Humax code voor de philips sbc ru 240 II afstandsbediening, dit is een 4in1 afstandsbediening. Er staan in de handleiding wel 2 code's in, maar na deze ingesteld te hebben reageert de Humax wel maar alle toetsen hebben bijna een andere functie dan waar ze voor bedoeld zijn. Of heb ik weer een kat in een zak gekocht Grrrrr.

Thanks,

exDumber

 
Geen idee, misschien kun je hem ruilen tegen een 'lerende' versie.

Hiermee bepaal je zelf welke functies de toetsen krijgen door ze eenvoudig tegenover elkaar te leggen, en de frequenties over te zetten, werkt prima...

 
Dus, deze kan ik wel weggooien want ik heb deze gekocht ver van mijn woonplaats , dus niet de moeite om deze terug gaan te ruilen, dan ben ik meer aan bezine kwijt dan dat deze ab waard is. Wat ik niet begrijp is dat in de handleiding staat dat deze ook geschikt is voor humax satelliteontvangers. Foei !!! Phillips. Werkt van geen kanten enkel volume regeling en nog wat functie's. Zal ik inderdaad naar een andere ab op zoek moeten. Thanks voor de tip Ducom

exDumber

 
Als ie van Philips is, bel die fabriek dan eens gewoon en vraag hun de code, als die het in hun handleiding zetten moet het ook kunnen.

Zoniet, dan hebben ze je misleid en kun je altijd nog ziebelen dat je je geld terug wenst te hebben van de fabriek (omdat de leverancier je te ver weg zit) en uiteraard ook de transportkosten voor het terugsturen van het ding naar Philips gezien het feit dat je ook geen kosten had hoeven maken als ie goed geweest was. Heb je in elk geval wat te doen.:)

 
Zal deze namiddag eens even bellen. Heb hier een telefoonummer gevonden in de handleiding. Bedankt voor de tip.

exDumber

 
Gisteren en vandaag al tweemaal meer dan een kwartier aan de lijn gehangen, tevergeefs krijg steeds een deuntje en de melding dat ik zo snel mogelijk zal geholpen worden "NIET DUS!!" Men is goed bezig bij Phillips gaan ze C+ achterna ????

exDumber

 
Of je probeert t bij de Aldi voor 8 Euro, 6in1 en werkt als een tierelier ook voor de Hummie (code 484).

Merk Tevion, LET WEL: zeer beperkt verkrijgbaar.

 
en wanneer dan wel ? want op de website van aldi is er niets over te vinden hoor.

Ik ben ook toe aan een nieuwe 6in1 ... is dat in Nederland of in België of beiden ... en vooral wanneer ???

CU

Red

 
Eindelijk !!! Vandaag toch iemand aan de lijn gehad bij Philllips en deze gaf me deze oplossing (werkt perfect trouwens) elke toets moet je appart een functie toewijzen met een apparte code. Voor de mensen die misschien ook zo'n afstandbediening hebben zet ik hier de code's neer.

Om te beginnen moet men eerst toetsen 1+6 tegelijkrtijd ingedrukt houden +- 5sec. tot het lampje op de AB begint te branden. Daarna drukt men code 944 in + de code men eindigd met de toets waar men de functie wilt aan toekennen eenmaal in te drukken.

vb. Toets 1 heeft code 187. Men drukt op toets 1+6 tot lampje brandt +- 5sec. daarna 994+187 intoetsen en men sluit af door op de gewenste functietoets in te drukken (in dit geval toets 1).

1=187

2=180

3=184

4=182

5=186

6=053

7=057

8=055

9=059

0=052

rood =244

groen =248

geel =247

blauw =246

wit =249

tv radio =056

? =122

pijltje omhoog =121

pijltje omlaag =120

pijltje links =119

pijltje rechts =116

epg = 251

menu =054

ok =123

exit =118

aan uit =181

terug naar laatst bekeken zender =169

Wissen van een code 1+6 tegelijkertijd +- 5 sec. ingedrukt houden 995 indrukken + 2x toets die men wil wissen.

Weet niet of iemand hier iets aan heeft maar men weet maar nooit.

Groetjes,

exDumber

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan