pin code nokia 9311s

O

opeltje

nadat ik een aantal filmware updates heb gedaan vraagt de nokia ineens om een pin code voor het instaleren van de kanalen.

ook het terugzetten van de oude filmware bied geen uitkomst. standaard staat de pin op 0000 en ook hier reageerd de ontvanger niet op!! wie weet een manier om dit te resetten???

ik heb er de paches voor de srt8000/nokia's in geladen. (zie ook andere posting)

greetings opeltje

 
opgelost:

na een tydje wachten en effe van de stroom af geen pin meer nodig.

groeten opeltje

 
Geweldig!

Maar ik heb hem toch maar even naar het juiste forum verplaatst.:)

 
Dat kan niet aan de reset van de stroom hebben gelegen, opeltje.

Het is hier al vaker geschreven, bij alle mediahighway ontvangers is het zo, dat de pincode die gevraagd wordt bij het installeren van de kanalen, afkomstig is van de kaart.

Dus zul je waarschijnlijk een andere kaart hebben geprobeerd, waar dus geen pincode gevraagd werd. De originele kaart vraagt er standaard niet naar, terwijl de illegale kaarten soms onbekende codes zullen vragen (alweer een goede reden om een originele kaart te gebruiken).

M_Z

 
hmmmm, dat was mij nog niet bekend. en het komt goed uit dat dit nu hebt gepost, want ik heb nu hetzelfde probleem nu met een 9304 die ik heb geruild met de 9311s . deze heb ik geruild omdat de allcam soft waar ik mee wil gaan spelen er blijkbaar niet op werkt. zal het even proberen met het originele kaartje.

thanxs

groeten opeltje

 
en inderdaad, soms zijn de oplossingen makkelijker dan je denkt.

bedankt

opeltje

 
en om hier nog effe op door te gaan:

het is toch echt mogelijk om software matig meerdere coderingen met deze ontvanger te decoderen toch?? ik vraag het omdat ik er niet uit kom. voordat ik iets wil wat niet kan.....

groeten opeltje

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan