SetEdit Samsung 9500

M

Mike The Bike

Mailtje aan en van Wolfgang Litzinger:

Software is klaar voor de Samsung 9500, alleen de handleiding nog!

Wordt over een paar dagen gepubliceerd.

Grtz Mike

 
goed gedaan mikey bikey !!

dan komen er tenminste 2 nieuwe editors op de markt.

van 1 heb ik al een Alfa uitvoering,ziet er netjes uit ,moet echter nog wat extra's aan toegevoegd krijgen, maar dat gaat zeker wel lukken , in de maand juni komt er een definitieve versie.

wel gaan de editors van zowel Wolfgang Litzinger alsook van ***

(ik zal vragen of ik zijn naam mag prijsgeven) het internet op als zijnde shareware.

dus een kleine registratie vergoeding voor de maker.

dat maakt dan de Samsung dsr 9500 compleet om heeeeeel leuk mee te spelen.

we wachten geduldig af...:)

 
Je mag best zeggen dat ik er mee bezig ben hoor. No problemo.

Jammer dat wolfgang al zover is :) Maar ja die heeft de code librarys voor de interface al klaar liggen voor alles en ik moet de code gewoon schrijven. Das een behoorlijk voordeel voor Wolfgang.

Ik denk dat ik toch ga proberen wolfgang de loef af te steken en deze week een beta public te releasen. Moet ik wel de favlist editor erin hebben zitten anders vind ik het niet kompleet genoeg.

Samsungsat

 
Tuurlijk goed bezig JCSAT!

Wolfgang heeft m dus al klaar, blijkbaar!

Enne een registratie vergoeding spreekt voor zich! Als mensen dit niet willen betalen voor welke versie dan ook, ontwerp dan zelf iets.

Grtz Mike

PS ik was vandaag ff in de bonen, ik dacht dat de topic gewist was want vanmiddag was ie weg. Maar BT heeft me ff opheldering geven (lees: ikke slaapmuts) ;)

 
Owz cewl, we hebben een coder in ons midden.

Mooi, maak jij de beta dan code ik er wel een registratiepatch voor.:biggrin::biggrin::biggrin:

Nee hoor, grapje, echt super dat we mensen in ons midden hebben die dit soort werk doen waar andere hobbyisten en satbezitters veel plezier mee kunnen beleven.

Als je hem klaar hebt, de beta of een release, geen probleem, stuur hem me maar dan zet ik hem gelijk op onze download sectie.

Complimenten!

 
ben beniewd JC:)

alleen de link doet het niet hier bij mij:(

 
netwerk/internet verbinding lag er uit. Zal hem even op een andere parkeren.

Groetjes, JCsat

 
yep, die link doet het:)

ziet er al leuk uit op het eerste gezicht.

ben benieuwd.

 
Ja de kennis is dus weer aanwezig op dit bord mooi en goed om te lezen en zien wat we met elkaar voor elkaar krijgen.

ziet er uiterlijk al leuk uit de nieuwe editer voor de samsung weer een leuke ontvanger voor onze hobby.

G.R Pecari

 
Ik heb een aantal VB6 files niet verpakt in de installer omdat de meeste deze files al op hun hebben staan. Ik zal vanavond een extra installer file erop zetten in geval iemand ze nodig heeft.

En zoals beloofd: Vanavond weer een verse versie van samsungsat met bugfixes...

JCSat

 
Ik heb er ook mee getest werkt ziet er mooi uit en is lekker snel.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan