internet via de sateliet

A

arend

Ik heb een vraag; ik heb een tijd geleden een sat site bezocht met daarop een stukje over een software progje waarmee men met een sat pc kaart zonder abonnement bij bv bysky data via die kaart op de HD kan zetten als één grootte .dat file en dan ook met dit progje kon filteren op o/a .mp3 en film's.

Ik kan tot nu toe niks meer vinden over dit onderwerp.

Graag een PE'tje over dit onderwerp.

Mijn dank is bijvb groot hier hangt namelijk vanaf of ik zo'n kaart aanschaf.

 
Een klein beetje opletten a.u.b., we hebben een forum specifiek over internet via satelliet, daarom heb ik vanuit het programmersforum ook naar dit forum verplaatst.

Je vraag heeft namelijk specifiek hiermee te maken en totaal niets met programmers.

Lees ook even de regels want als je het al niet geweten had, had ie zowiezo in "beginners" gemoeten i.p.v. "programmers".:)

 
Ik weet het allemaal niet juist meer maar er heeft ooit zo'n proggie bestaan waarmee je alle data die andere mensen opvroegen ook kon downloaden...

Op die data zat(of zit) nl geen encrtyptie

Verder was er een kanaal waar je heel de dag mp3'tjes kom streamen.. maar dat werkte niet zo goed naar mijn mening(veel zelfde mp3's en slechte kwaliteit) over films heb ik nooit iets gehoord...

Enfin, ik heb mijn satkaart al een lange tijd niet meer, en persoonlijk zou ik het daarvoor niet kopen............

 
dat prog heet file fetch manager(ffm) geschreven door merlin.

momenteel werkt dat nog steeds.

als je nog in het bezit bent van de oude inlog gegevens van eol dan kun je nog steeds offline multicasten.

op pagina happysat staat hier alles over.

moet je(even) lezen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan