Magic Module

S

SPJ

Hallo , ik heb een vraag over de MM. Nu heb ik horen zeggen dat er momenteel 2 versies van de MM in omloop zijn.

Ik heb er helaas nog geen programmer bij dus kan hem ook nog niet aktieveren en durf 'm ook nog niet in m'n laptop te stoppen, juist omdat ik er nog niks over weet of dat ik 'm misschien opblaas.

Klopt het dat er 2 versies zijn en zoja hoe kan ik dat zien, zonder dat ik 'm in m'n laptop hoef te steken.

Dit staat op de achterkant van de MM }} p/n : 8103/2002 Rev : 1.01

m.vr.gr. SPJ

 
De magic programmer je niet via de pcm cia socket van een laptop maar via een interface die je gewoon op een serial port hebt aangesloten en in de kaartlezer van de mm steekt.

Wat betreft de soft , daar is genoeg voor/over te vinden.

 
thnx for reply, die is duidelijk. Maar is er iets van waar dat er 2 versies zijn ?? en zoja wat kan de ene versie wat de ander niet zou kunnen ??

m.vr.gr. SPJ

 
ik heb 2 MM modules, waarbij het enige verschil is Rev: 1.01 en Rev: 1.02. In de werking van beide heb ik tot op heden geen verschil kunnen ontdekken, wellicht komt dat nog.Dan meld ik het wel.

 
Er schijnen ook Universal cam's in omloop te zijn met een rood-witte sticker, die functioneel gelijk schijnen te zijn aan de Magic.

 
Zoals al eerder gezegd heb ik dus een 1.01 en was gewoon benieuwd of er een verschil was tussen die cammetjes.

iedereen bedankt voor de reactie.......

m.vr.gr. SPJ

 
Vanavond de cam geprogt en draait nu succesvol in de 5400(zonder Z) en kan bijna alles bekijken wat ik al eerder kon zien met de 5400.

Ik ga van de week mijn ouwe manhattan 2500 eens van de plank halen om te kijken watie daar in doet.....

m.vr.gr. SPJ

 
Gisteravond vernomen dat de penta versie 1.02 fake is.

De laatste off. versie is dus de Penta 1.0

Suc6

ILYA

 
Met de Manhattan 2500APCI draait de MM dus (nog) niet.

Beeld vol met blokken en geluid is ook slecht.

Ik draai dus met MM1.01 / penta 1.0 / funcard / koos 10-6

afwachten dus.....

m.vr.gr. SPJ

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan