Piccard1 still working

W

Wwewer

Ik woon in Barcelona en zou graag willen dat iemand me op de hoogte brengt van de huidige situatie. Werkt bijvoorbeeld een piccard1 nog? Ik vind sind december 2002 geen werkende keys meer. Zijn er nu andere systemen?

Ik heb hier helaas geen kontakten waar ik informatie van kan krijgen. Mijn hoop is gevestigd op dit forum.

Alvast hartstikke bedankt!

Wilfred

 
Ik vind sind december 2002
2001 zal je bedoelen!

maar ok, er zijn enige veranderingen geweest binnen de coderingen. Zo is seca2 al een tijde gelanceerd en zitter er oa Taquilla en Palco op.

Er moeten sowieso nog codes zijn te vinden, want zonder seca2 krijg je nog altijd het nederlandse pakket door.

 
Wat verandert er aan Seca 2? Is alleen de decoder anders of het gehele systeem.

 
Geen van beiden.

Seca 2 is een vervolg c.q. verbetering op Seca 1, er zijn wat dingen aan verandert.

In principe zou de klant met originele Seca ontvanger daar geen last van mogen hebben.

Voor zover momenteel bekend zal het alleen een kaartwissel betreffen, dus voor je originele smartcard krijg je een andere, mits ie geregistreerd is etc. etc. de normale voorwaarden.

Tot nu toe is niet bekend dat er ook iets met de ontvanger zou moeten gebeuren maar mocht je een originele Seca doos hebben, hoef je je daar in elk geval geen zorgen over te maken aangezien deze (indien noodzakelijk) aangepast zou kunnen worden middels een software update via satelliet.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan