seca2 toch open ?

  • Topic starter redneck eyeball
  • Startdatum
R

redneck eyeball

Op een ander satboard staat een hele thread dat seca2 open zou zijn maar dat de keys nog even geheim worden gehouden.

Vreemd dat er hier nog niets over staat.

Weet iemand hier iets meer over ?

CU

Red

 
Zo te lezen weten ze in Spanje nog van niks!?!

Groetn Piet

 
Iedere keer als een encryptie nog dicht zit krijg je fakeverhalen, lulpostings en fakekey's en -files.

Het is zinloos om daar als serieus hobbyist op in te springen.

Zolang er geen echt concrete dingen bekend zijn zullen de meeste serieuze users niet mee doen aan die hype.

Ik denk dat dat de verklaring is, waarom er op dit bord weinig over dit onderwerp gepost wordt.

 
nee tuurlijk is het niet open en zo ja dan hadden we tussen neus en lippen wel vertelt dat het zo ver was . maar zolang ze in spanje het nog zwart voor de ogen zien . en met truken op alleen op org doosje beeld krijgen . kan je niet van 1 hack praten lijkt mij :). nee open is het nog lang niet en of het ooit op alternatieve kaartje komt is nog maar de vraag . IK HOOP DUS VAN NIET....Met mosc klooien is leuk . dat is werk voor de hobbyist maar dat geklooi met gw funcard enz . is alleen maar voor de zwart kijker de het even open laat zetten door de buurman . en na 1 maand daar weer aanklopt. BAH

ps zij die in het buitenland zitten en niets anders kunnen door de vingers gezien dan :)

gr dj

 
Dit is typisch weer zo'n welles-nietes verhaal waarbij het alleen maar gissen blijft.

Persoonlijk ben ik van mening dat een enkele hobbyist er wel in geslaagd is om op een niet legale manier seca2 te kijken maar dat deze het geheim nog even in eigen kring houdt.

Tegen die tijd dat er berichten verschijnen dat er illegale kaarten in omloop zijn kunnen we pas zeker zijn dat het systeem open ligt voor de buitenwereld.

Tenslotte heeft het met seca1 ook bijna een jaar geduurd eer het publiek (gratis)mee kon kijken!

 
Er zal waarschijnlijk bij sommige mensen wel meer bekend zijn over S2, en ook al zou het open zijn dan zal het nu toch nog niet public worden.

Er zal best gewacht worden totdat alle grote providers over zijn voordat zoiets gebeurt (als het al gebeurt).

Gewoon afwachten en door blijven spelen(en testen) met de dingen, die wel bekend zijn.

 
Het is natuurlijk gissen of S2 al dan niet open is.

Infeite is het moeilijk te geloven, indien het zo is, dan zouden er wellicht al commerciële kaartjes opduiken, of zou bewuste persoon héél véél tam-tam maken om de eer op te stijken.

Of het nu ja dan neen publiek zal worden is een ander paar mouwen. Sinds verleden jaar de Allcam op de proppen kwam, was het niet moeilijk om te voorspellen dat het zo niet zou blijven duren, dit was te mooi om waar te zijn.

Het gevolg hiervan kennen we allemaal ... alle systemen up naar 2.

Ik denk als van deze nieuwe systemen terug cracks publiek opduiken, dat de providers eens zéér boos zouden kunnen worden en buitensporige akties tegen die piraterij zullen opzetten.

 
Net als denktenk al aangeeft is het momenteel allemaal een vaag gebeuren en komen zoals normaal al vrij snel fake verhalen en sleutels op de "markt".

Misschien dat een hele enkele knappe kop iets weet, maar het is te vroeg om daar uitspraken over te doen, we zullen gewoon moeten afwachten.

@DRZ, seca heeft misschien wel een jaar geduurt voordat ie volledig open was, maar bij mijn herinnering kon ik na 3 maanden al kijken, wel toen nog met maandkeys, maar zover stond het toen al open.

@satelliet: Providers zijn al eerder boos geweest en hebben al eerder geprobeert hard uit te halen en heeft ook buitensporige akties geprobeerd (zoals onterechte beschuldigingen van Ome Freek jegens bijv. ons board) en zoals je weet heeft dat allemaal niets geholpen behalve dan hooguit enkele rechtszaken tegen een paar winkels waarbij ze bij een paar deels gelijk hebben gekregen, en niet omdat ze gelijk hadden, maar omdat die winkels niet kapitaalkrachtig genoeg zijn om door te procederen waar C+ gewoonweg mee dreigt als je met hun begint.

Canal- probeert nu gewoon de nieuwe codering, de bedoeling is om nu ook al met kaart type 3 aan de gang te gaan zodat die over 2 a 3 jaar als de zaak open genoeg is klaar ligt, om dan ingezet te kunnen worden.

Dit was trouwens een uitspraak van een C- figuur in een blad. Wat me aan deze uitspraak opvalt is dat hij spreek over "kaart type 3".

Dit kan 2 dingen betekenen.

1.) Hij heeft niet genoeg verstand van zaken en vergiste zich met deze uitspraak.

2.) Hij weet wel van wanten en spreekt hier over KAART type 3 in plaats van Seca 3. Hieruit zou men dan kunnen afleiden dat het verschil alleen in de kaart zou liggen (startup records, key afhandeling, provider idents en de hoogte daarvan zoals prov. 33 etc.) en niet in het algorithme.

Als 2 van toepassing is zijn we al half weg klaar maar moet er toch nog een hoop werk verzet worden, doch ook dit vraagje met bijvermelde conclusie is maar speculatie c.q. giswerk.

En wat zitten gissen en speculeren hier heeft eigenlijk weinig zin want daar heeft niemand iets aan.

 
Vreemd .. bericht zag er vrij echt uit ... verschillende mensen die bevestigden dat het werkte, maar dat het nog niet 'public' was.

We zullen zien, sprak de blinde man ....

Normaal gezien sla ik dit soort berichten gewoon over, wegens meestal toch fake, maar hier stonden al 3 pagina's gepost. Vandaar dat ik toch beginnen lezen ben. En toen ik bevestigingen zag van her en der ...

Enfin, zag er geloofwaardig uit ... heb mij laten vangen zekers ...

CU

Red

 
Nee dat hoeft niet hoor, het zou best goed waar kunnen zijn, zeker als de postings er geloofwaardig uit zien.

Waar wij op doelen is dat postings heel geloofwaardig kunnen zijn maar het toch nog niet juist hoeft te zijn.

Er zijn mensen binnen onze club die kennis hebben met mensen in Spanje, dus het lijkt ons alleen beter te wachten op bevestigingen van die mensen dan op geloofwaardige, maar in feite toch speculatieve berichten in te gaan.

Dat wil dus niet zeggen dat de berichten onjuist zouden zijn, dat is alleen wat wij vermoeden, maar zoals gezegd, wij speculeren ook alleen maar, dus niets is zeker, het kan echt zijn het kan ook niet echt zijn.

Enige echte wat zekerheid biedt is even afwachten.

 
De geruchten zijn er inderdaad wel, maar ik heb nog geen bewijs gezien, en volgens mij heeft niemand dat nog gezien.

De mensen die er echt verstand van hebben zeggen dat er al wel gespeeld kan worden met mosc kaartjes, openzetten van ppv events in samenwerking met blokker, maar dat er nog niet genoeg bekend is om een werkende file voor een kaart te maken.

op blackmarket is al een week of 2 geleden melding gemaakt van een seca II hack, maar ondanks aandringen is er nog geen screenshot van taq gepost.

dit zegt mij meer dan genoeg, een plaatje van een secadoos met een "alternatief" kaartje en taq op de achtergrond is toch niet teveel gevraagd ?

Peter.

 
Men is goed bezig met seca 2 in Spanje. Inderdaad het mosc-blokker verhaal schijnt werkend te zijn maar alle andere verhalen over het rondzwerven van VIP Keys lijkt mij toch regelrecht naar het land der fabelen gewezen te moeten.

Er zijn altijd mensen die als iets HOT is fakeverhaaltjes opsteken en daarna zijn er weer mensen die dan op het vuurtje op te stoken weer er een schepje bovenop doen. Ik moet dan altijd lachen als ik naar de memberstatus van dat soort mensen kijkt op de boarden waarop ze posten. Het zijn meestal nieuwe members die volgens mij met een mooi verhaal proberen van de meer gevorderde gebruiker dingen los te krijgen met mooie woorden. Ik kan er naast zitten hoor maar iemand die seca 2 zou kunnen openmaken die moet toch echt meer weten over de technologie en over seca 1 en dat zijn volgens mij mensen die als ze al op boarden vertoeven met eigen meningen in het verleden ook wel de mening over het één en ander hebben gegeven en dus niet als newbie plotseling het ei van Columbus gevonden te hebben.

 
Hoi , ik heb jullie meningen met spanning gevolgd. Geen bewijs dat het open zou zijn, maar toch ik vondt een progje voor de zwarte weduwe, ik weet alleen niet goed hoe het werkt. Is natuurlijk ook niet gemakkelijk als je geen zwarte weduwe bezit.

Als er interesse is voor het progje, wil ik het wel door mailen naar serieuze sathobbyisten. Het ziet er in ieder geval goed uit.

Dus géén échte hack voor de handelaren, maar volgens mij écht iets voor de hobbyist. Laat maar horen wat jullie ervan vinden.

Greetz: Josje01

 
Nou dat hoef je natuurlijk geen 2 keer te vragen!

Ik spaar namelijk info en software van allerlei codeernormen en dus ook die van de laatste!

Dus de interesse is aanzielijk aanwezig aan mijn zijde! :) :)

 
Scan dat soort "geheime" files wel even op trojans, virussen en backdoors want ik ben tot nu toe alleen maar bagger tegengekomen.

 
Het progje is schoon, vrij van virussen en trojans en 'werkt'.

Dat het werkt wil zeggen dat het loopt en dat ik geen blauwe schermen heb gekregen of dat er rare dingen in mijn systeem geplant zijn.

Nu alleen nog een zwarte weduwe zien te scoren en dan kunnen we daarna pas echt zeggen of het programma'tje nuttig is!

Spannend hoor, ik ben benieuwd!!

 
Hmm, dat progje vraagt om een kaartnummer.

Ik heb geprobeert om met een MOSC en een Phoenix programmer informatie op het scherm te krijgen maar dat kreeg ik niet.

Wellicht is het verstandig om even te wachten totdat de 'andere' kaarten zijn uitgebracht en dan dit expiriment te herhalen.

Het zou toch moeten gaan met een phoenix lijkt mij!

 
Ja DRZ, ik heb dat ook al geprobeert met hetzelfde resultaat.

Een V6 geprobeert maar ook niets. Het lijkt net of dit progje niet met een phoenix samenwerkt. Ik zal eens gaan kijken of er een andere programmer mee overweg kan.

Keep smiling

Greetz;Josje01

 
zet die link anders even bij cool links kan iedereen er bij met SM satus raakt je mail ook niet over belast :)

(of je moet dat niet willen kan natuurlijk ook)

 
@Josje

Thanks voor het progje, al allerlei trukken geprobeerd, maar ... (zucht) ... geen meevaller.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan