interne eprom foef??

sjonnie5

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
671
Waarderingsscore
1
Punten
18
Hoe zat het nu ook al met de interne eprom, om deze te kunnen programeren?

Ik weet nog dat het iets te maken heeft met het hebben van dezelfde naam.

Ik heb al zitten puzzelen, maar ik krijg met chipcat of icprog de interne eprom niet geladen.

 
Klopt helemaal!

Met gebruik van de Mastera en chipcat,de int-eeprom vernoemen naar de flash.

B.v

flash.hex

flash.eep (dit is dus de int-ee)

Ext-ee.hex

Gr Ghost.

 
Bedankt mensen

Werkt al een trein.

 
Ik krijg het niet voor elkaar met een multiprog 2000. Heb alle mogelijke combinaties al geprobeerd. Weet iemand hoe dit met de multiprog 2000 in zijn werk gaat?

 
ik ken de multiprog niet, maar welk programma gebruik je dan, en kun je wel gewoon de fun proggen?

 
Hoi,

Ja hoor, prog pic2, funcard, jupiter etc. Ik gebruik het programma Twoprog 2.3 heb ook de satkoos 5in1 draaien maar die heeft 1 flash en een eeprom file. Maar met drie files lukt het me niet om draaiend te krijgen. Ik verander de interne hex in flash.eep laad dit gelijk na de flash in de at90s8515 daarna de ext.hex in de 24c64 dan eenmaal geprogd in de Magic modul. Wordt dan wel herkent als seca kaart met alle providers erop, maar noppes, nada beeld. Waar ga ik fout.

thanx

 
Wat je moet doen is de file voor de interne eeprom omnoemen naar dezelfde naam als de file voor de atmel.

Dus als die heet atmel.hex, dan noem je de eeprom file atmel.eep.

Die hoef je niet apart te laden, dat doet het programma al voor je.

Die herkent het omdat je hem net de goede naam gegeven hebt.

Das alles wat je moet doen.

 
Hoi

Ik ben er inmiddels uit, wel niet met de multi prog maar met een oude funprom die ik nog heb liggen. Dit werkt perfect.

Allen bedankt voor de info.

greeetz salu2

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan