Voor de geintereseerde in games!

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

flup

Gratis is het 1e nummer van GameNed te downloaden op:

http://www.gamened.com/

Alle volgende nummers zullen ook weer online worden gezet, als je dat wilt weten moet je even een mailtje sturen naar hen.

Het is geheel gratis (als je de site geloofd...)

Je hebt ook Adobe Acrobat nodig:

http://xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Veel leesplezier!

 
Laatst bewerkt:
Mooi, maar we zijn eigenlijk niet zo kapot van onnodige reklame, een gratis gamesnummer kan nog net, maar Adobe is lid en betaalt contributie aan de BSA, en in die zin, ook al stellen ze een gratis reader ter beschikking, zijn ze commercieel.

Dat is dan niet op satellietgebied, maar ik vertik het medewerking te verlenen laat staan links naar zo'n gasten op het board toe te laten.

Als op een site duidelijk is dat zo'n reader nodig is, staat er altijd wel een linkje of een knopje waar men op drukken kan om die reader af te halen, daar hoeven wij dus niet naar te verwijzen.

Geen fout van jou dus, maar een "i'd rather not" van mijn kant, vandaar dat ik die laatste link weggeedit heb, die heeft mijns inziens niets met de eerste link te maken en dan nog het bovenstaande argument.

 
Indeed... want bij de statistics van adobe kunnen ze zien waar de link vandaan komt... de exit_link of de referal_link worden door sommige webservers als statistic opgeslagen...

HAWKEYE

 
Flup, ook dat is NIET de bedoeling, als ik zeg geen reklame maken dan is het geen reklame maken.

Wij supporten GEEN niet-satellietsites die commercieel verdienen.

Laat het nu dus achterwege en ga geen omwegen zoeken, wij allemaal worden daar een beetje moe van en daarom ook deze openbare moderatie aangezien je vaak genoeg apart gewaarschuwt bent geworden.

Wil je op een board meedoen, gedraag je dan volwassen en hou je aan de regels, zeker als je er meermaals aan herinnert wordt.

Je best eens naar zoiets wijzen, doch 1x en niet 2x, posting is derhalve dus ook ge-edit, we zijn geen games site en zijn ook niet van plan dat te worden, wil je elke editie ter download zetten dan heb je daar een eigen board voor.

Thanks!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan