Philips draaibaar

A

antonieq

Hallo,

Ik zoek een Philips digitale,zo mogelijk digi-ana, ontvanger waarop een motor aan te sluiten is.

Tweedehands mogelijk, nieuw ook geen bezwaar.

gr

 
waarom een philips wandt met die eisen wordt het geen philips volgens mij maar eerder een echostar

 
Zo'n ontvanger maakt philips niet, even verplaatst zodat hier verder over gesproken kan worden.

 
Laatst bewerkt:
Rienk,

Ik heb een Echostar 3000 VIA IP.

Ben er niet echt blij mee.

Duur in modules.

Heb Cryptoworks en Nagravision module nodig.

Philips is voor o.a deze coderingen te patchen.

Dan nog als laatste, ook niet onbelangrijke punt, ik werk er.

gr,

 
Laat dan je invloed maar es spelen en zorg dat ze tussen de gloeilampen door ook es een serieuze satellietontvanger maken.

Kun jij helemaal uit je dak gaan !

 
koop er gewoon een philips (Product Hopeloos Iedere Lamp Is Prakties Stuk) bij en lus um door aan je echo,dan heb je toch ook

een draai flip.

 
Als die gebruiker nu eenmaal graag een Philips wil, dan laat hem toch een Philips halen.

Maar Seca ontvangers zijn gewoonweg niet lekker geschikt om mee te gaan draaien.

 
Het is met een gepatchte ontvanger wel mogelijk om cryptoworks en nagravision te bekijken, maar dat werkt (nog) niet met een originele kaart! Het is dus geen echte crypto/nagra ontvanger geworden door die mooie nieuwe software patches.

Wel kan ik het met Black Tiger eens zijn, het zal nooit een echte draaibare ontvanger worden, omdat het programmeren van kanalen toch nogal bewerkelijk is. Bovendien is er de beperking van de te ontvangen symbolrates. Die is namelijk begrenst momenteel tot 27500 en 22000, en vooral op de exotische satellieten worden veel lagere symbolrates gebruikt waar de tuner gewoon niet geschikt voor is.

Ik kan wel een tipje van de sluier oplichten: Er wordt momenteel geexperimenteerd om een diseqc motor aan te sturen via de philips tuner. Probleem is daar ook nog bij dat de stroomafname heel krap is, de philips geeft maximaal 300mA. Dus we zijn er nog lang niet, en tot die tijd is het dus inderdaad aan te raden om naar andere merken uit te wijken!

 
Yep, en dan liefst geen seca ontvanger omdat je naast het edit-probleem ook nog zit met de beperkte kanalenlijst.

Correct me if I'm wrong, maar meer dan 1000 kanalen passen er dacht ik niet op Seca ontvangers en met draaibaar is het toch wel zeer raadzaam als je op zijn minst 1500 of meer kanalen aan kunt in je kanalenlijst.

Maar misschien dat hier inmiddels een update voor is of dat dit middels een ontvanger-update ook nog mogelijk zou kunnen worden, dat weet ik echter niet, daarvoor is mijn ervaring op het gebied van seca ontvangers te klein.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus conclussie:

geen Philips voor mij.

Bedankt voor de info allen.

gr

 
Betere conclusie: geen seca ontvanger:)

Graag gedaan hoor, suc6 met je keuze!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan