nullmodem kabel

R

realkiwi

Beste mensen,

Ik heb eindelijk een null-modemcable, maar als ik Humbox gebruik gebeurt er niets.

Als ik op upload klik opent er een scherm waar op staat

STB to PC.

Dan zie ik Waiting for Humax Connection en gebeurt er verder NIETS. Als ik op cancel klik dan krijg ik een foutmelding te zien. Er staat ACCES VIOLATION AT ADRESS 014B2832 IN MODULE "FV3DLL.DLL. READ OF ADDRESS 4E46987B.

De kabel heb ik gekocht in een PC winkel.

Het merk is Domesticon en het is een null-modemcable DB09F-DB09F.

Ik ben bang dat ik een seriele kabel heb gekocht.

Als dat zo is, weet iemand misschien dan waar ik een goeie kabel kan kopen in Amsterdam of omgeving.

Alvast bedankt.

 
nou het is zo als je allesgoed hebt verbonden en de compoort goed heb staan en de hombox start dan moet je stb(ontvanger) op stanby staan en als je op opload klikt en daarna het scherm krijgt waiting for stb dan moet je de ontvanger met hand aan zetten en dan zie je het van zelf gaan en dan is het gewoon wachten tot ie end aan geeft dan druk je weer op de aan/uit knop en dan gaat de ontvanger aan

suc6

 
je hebt denk ik een oude versie van humaxcontrol welke nog de oude v3.dll van 16 antenne's bezit. De meeste settings lijsten hebben nu 32 antenne instellingen en werken dus alleen met de nieuwe v3.dll. Op mijn homepage kun je editors downloaden met de nieuwe v3.dll.

Succes, Pet123

http://www.humaxsettings.nl

 
Bedankt Laziz en Pet123

Alles werkt gelukkig. Heb alleen nog een vraag.

PW doet het bij mij nog steeds niet. Na het installeren van die nieuwe setlist zou die het volgens veel mensen het toch moeten doen. Krijg de melding 1702 - not running or scrambled.

Wat die ik nu weer fout.

 
Ook daar had je weer gelijk in Pet123.

Maar had ik meteen alweer gefixed.

Zal proberen niet meer meteen vragen te stellen. Met veel lezen en opletten wat een ieder zegt kom je er vaak wel achter.

In iedergeval weer bedankt voor de snelle reactie

Realkiwi

 
En we hebben zelfs een search (zoek) funktie op het board.:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan