Verschil penta en tetra sofware MM module

I

ilya

k gebruik nu al een weekje , tot tevreden, de MM .IK gebruik de software tetra 1.0.Wat mij nu pas ineens opvalt is dat er oon Penta 1.0 software voor de echostar 3000 ipva kan worden geprogd.

Wat zijn de ervaringen c.q. wat is het beste ??

ILYA

 
Hoi

de penta 1.0 is niet speciaal voor de echostar maar is een update voor de tetra 1.0 in het algemeen. Tetra liet namelijk met een orginele seca2 kaart de maandelijkse update niet door en dat is nu met de penta 1.0 opgelost. Ook zapt het geheel wat sneller dan met tetra. Penta heeft alleen het nadeel dat nogal vaak het no acces menu verschijnt, als je dan op exit van je afstands-bediening drukt heb je weer beeld. Aan deze bug word gewerkt, dus we zullen eerdaags wel weer een vervangende versie van de pentra mogen verwachten.

Greetz salu2

 
Thankx, het gekke was dat ik op mijn STAR tot nu toe weinig problemen tegenkwam.Mijn Canal plus kaartje werd perfect geupdated etc.

Slechts zo nu en dan no acces , niet zo vaak dus.

Als ik je goed begrijp gebeurt dit nu vaker met de penta,dus effe wachten ...................Pizza, ik bedoel Penta :)

ILYA

 
Ja, maar jouw canal + kaartje is neem ik aan gewoon seca 1. Maar met de seca 2 kaartjes was er dus een update probleem met de tetra 1.0 en met penta niet meer.

hoi

 
Geluksvogel, heb jij een seca 2 kaartje !!!.

In ieder geval thankx voor je bijdrage. Trouwens ik las dat inmiddels versie 1.02 in omloop moet zijn. Minder blokvorming.

IK ga op zoek.

ILYA

 
Laat dat geluksvogel maar achterwege, heb het ook maar gelezen over dat updaten. Had ik maar een seca2 kaartje.

Dat van versie 1.02 wist ik niet. Ik ga ook maar zoeken.

Groet

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan