settings Fortec

R

robin hood

Ben al poosje op zoek naar een zenderlijst Astra-Hotbird voor de Fortec 5400Z. Heeft iemand die of weet iemand die te staan??

Alvast bedankt.

 
Een link naar een settingslijst voor deze ontvanger kunnen wellicht meer mensen gebruiken vandaar dat ik hem even naar hier verplaatst heb.

Kijk eens op http://www.satnerds.com/netpad die heeft van diverse ontvangers settingslijsten. Ik weet zo niet uit het hoofd of de Fortec Star daar ook bij zit, maar het zou me niets verbazen.

En misschien heeft iemand anders nog wel een (niet commerciele) link naar wat mooie FS settingslijsten.

 
Kijk eens bij onze Italiaanse vrienden op digital-sat.it of satellite.it.

 
Satnerds heeft hem niet, die Italianen hebben natuurlijk geen Nederlandse volgorde. De editors die er zijn, werken niet goed. Je kunt wel kanalen binnen een transponder verplaatsen, maar geen transponders. Ook die van Wolfgang blijkt dat nog niet te kunnen, terwijl hij hoogst waarschijnlijk ook niet werkt op de Z. Zal dan toch wel zelf een middagje met de AB moeten spelen.

Waar zou ik hem dan beschikbaar kunnen stellen. Heb wel eigen site, maar die is commercieel. Mischien kan ik dan een link plaatsen, alleen naar die lijst toe, zonder dat je op de page komt.

 
Een rechtstreekse link naar de file mag, je kunt hem anders ook sturen naar info@satellitefun.org dan plaatsen we hem hier in de files sectie erbij.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan