Humax V1 Fox settings??

S

Satslope

Voor iemand moet ik een Humax V1 FOX FTA ontvanger installeren maar ik ken dit apparaat niet.

Er komt Astra/Hotbird met diseqc 1.0 op.

Kun je zenderlijsten van de 5400 hiervoor gebruiken of moeten daar aparte lijsten in, en heeft iemand zo'n lijstje voor me?

Settings Programma heb ik bij humax gevonden (formula V3204)

Bedankt!!!

 
Ga eens kijken bij Netpad.

Daar staan in elk geval F1CI settingslijsten, en het lijkt me dat je die ook op de FTA moet kunnen gebruiken, wel kans dat je dan even met een editor de gecodeerde kanalen er uit moet wissen dat weet ik zo niet.

Link naar netpad is toevallig momenteel terug te vinde in een reply van me in het CI Ontvangers forum omtrent het Fortec topic.

 
Ik heb met een V3 program gebroobeerd settings erin te zetten maar dan krijg ik steeds een foutmelding.

Dus maar gewoon met de hand gedaan, gaat eigenlijk ook best vlot en ik heb verder weinig zin om me in humax perikelen te verdiepen. Het is een mooie ontvanger, lekker compact en werkt goed. (alleen zit er hetzelfde user interface in als de 5400 en daar kan ik niet mee werken, iedereen vindt dat blijkbaar makkelijk behalve ik..)

 
Settings (Humbox) kan je zo gebruiken, alleen FTA vooraan zetten, goede model (F1 Fox) kiezen en blazen maar.

gr. JD

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan