AC-3 vraag

S

SPJ

Kan iemand mij vertellen of je een AC-3 signaal ook kunt splitsen .??

ik heb namelijk maar 1 ingang op mijn versterker zitten en 2 apperaten met AC-3.

m.vr.gr. SPJ

 
Welke aansluiting heb je?

Een coaxiale, of een optische?

Natuurlijk is er altijd wel iets te maken wat zal werken, maar in ieder geval is er net ff iets meer info nodig.

 
Ik heb beide op de versterker zitten, 3x coax en 1x opties. Nu zit de dvd-speler erop (opties) maar het zou leuk zijn ik als de hummie er ook bij zou kunnen zetten dmv een spitterdoos ( ik zeg maar wat geks ). Ik heb geen flauw idee of dat kan of dat de twee signalen elkaar bijten ofzo.

Het trouwens wel een waanzinnig goed geluid en kan het iedereen aanbevelen, en juist omdat 't zo mooi is vroeg ik me af of 't kon.

m.vr.gr. SPJ

 
Simpelweg een splittertje zal niet werken. Zo te lezen heb je toch genoeg aansluitingen. Het enige wat je nodig hebt is een optisch naar coaxiaal omzettertje, die zijn wel te krijgen.

 
dat zou een oplossing kunnen zijn, maar ga je dan weer niet inleveren op de kwaliteit van het geluid ?? dat zou dan weer zonde zijn.

evengoed bedankt.....

m.vr.gr. SPJ

 
Toch blijf ik benieuwd of iemand mij kan uitleggen of je zo'n opties signaal kan splitsen.

Dus 2 apperaten ( DVD & SAT ) met beide een optiese uitgang die ik wil aansluiten op een audioversterker met 1 optiese ingang.

m.vr.gr. SPJ

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan