Global cam

E

exDumber

Nieuw binnenkort leverbaar de "Global CAM". Werkt met de volgende systemen:

Seca 1&2 - Irdeto 1&2 - Viaccess 1&2 - Betacrypt - Nagravision - Cryptoworks

Men hoeft niet voor elk codeer systeem de CI module te laden, werkt gewoon in 1 keer met alle bovengenoemde systemen.

Werkt met alle kaarten.... Originele, fun, gold, etc... Prijs wordt spoedig bekend gemaakt.

Is dit dezelfde als de magic cam ????

 
Lijkt me niet, de magic kan ook nagra en geen cryptoworks. Zou eventueel wel de zelfde hardware kunnen zijn.

 
Deze zou ook nagra kunnen decoderen (stond in mijn posting. Activ, zwaar avondje gehad gisteren ?? :biggrin: :biggrin:).

Dus het verschil zou dan zijn dat deze ook Crypto aankan.

Thanks,

exDumber

 
Bij mijn weten is de Global CI een Engelse variant van de Magic CI. De ene zegt dat het dezelfde CI is, ook hardwarematig, dan de Magic CI. Andere bronnen beweren dat het omgebouwde Universele CI''s zijn en dat zou inhouden dat ze een geheugen hebben van 1 Mb in plaats van de 2 Mb van de MagicCI. In praktijk werken deze omgebouwde Universal CI's hetzelfde als de Magic CI en blijkt het geheugen van 1 Mb meer dan genoeg te zijn voor de huidige coderingssystemen. Software is in beide gevallen uitwisselbaar.

 
helemaal gelijk exdumber, slecht geslapen slecht gelezen. Maar de aanwezigheid vaan crypto blijft onverminderd.

 
Global CI is hardwarematig bijna of helemaal gelijk aan de magic cam. Het zijn alle twee Sidsa chipsets. Het geheugen kan verschillen. Er zijn al mensen die loader van de global/universal cam gekraakt hebben zodat er magic soft in kan. Er zijn bedrijven die deze modulen zonder label als magic cam verkopen.

Maarrrr ,pas op. Dream multimedia .TV ( niet te verwarren met dream-multimedia .nl .... ) gaat een paar regels code boven de 1Mb schrijven waardoor sommige versies van de global niet meer gebruik kunnen worden voor nieuwe magic releases.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan