@ Satwatcher

R

Robbie

Satwacher wist je dat binnenkort mijn magic Replay gokkast uitkomt !

Iedereen zal nu wel denken waar heeft hij het over !

Robbie

 
klik maar op mijn www pagina en dan word het allemaal duidelijk

Ene posten op mijn forum mag natuurlijk ook dit geld natuurlijk voor iedereen ! (het is allemaal nog wel een beetje in de maak )

Ik hoop dat ik dit mag zeggen want het gaat tenslotte totaal niet over schotels dit forum

Ik zou graag de oude kasten weer tot leven gaan wekken maar roms moeilijk aan te komen

Misschien dat er hier mede hobbyisten nog wat barcrest mpu 3/4 roms heeft liggen Ik hou me zwaar aanbevollen !

satwatcher hij komt waarschijnlijk zaterdag uit maar ssssttttt !!

Hou de wip pagina maar in de gaten ik post vanavond om een uur of 12 nog wel een nieuwe !

kan je ongeveer 4 mb in die box ontvangen dan wil kijken morgen of ik je een beta kan sturen !

Robbie

 
Laatst bewerkt:
Je mag hem sturen Rob maar maak even je PM's leeg van de afgelopen jaren dan krijg je een PM van mij met mijn prive mail adres.................

Voor diegene die het nog niet weten..gaat hier om emulatie van oude gokkasten uit de jaren 80-90

 
Gaat me wel aan mijn hart om mijn verleden te wissen ! lol

Moet als ik het begrijpt naar je prive mail adres ?

Robbie

 
Heeft inderdaad niets met sat te maken, maar is wel leuk.

Petje af trouwens, moet een hexenklus zijn om die oude roms te disassembleren, en dan proberen uit te vissen wat nu waarvoor is en hoe het zou moeten werken,,,, of zo:)

Peter.

 
is iid wel mooi, alhoewel de gokkasten nog van vóór mijn tijd komen :)

 
Was zelf best wel een freqent bezoeker van speelhallen in die jaren, flipperkasten en soms die gokkasten, en het is prachtig om te zien dat al die oude bekende flipperkasten precies zoals in de gokhallen zijn geëmuleerd om op de computer te spelen. Heb er nu denk ik al meer dan 300 op de schijf staan.

En nu dus het volgende tijdperk. Emulatie van gokkasten. Het zijn nu voornamelijk de Engelse Pubkasten maar er is ook een leuke Nederlandse scene op gang gekomen zodat er nu al meer dan 10 Nederlandse gokkasten te bespelen zijn op de computer. En dat alles met de echte roms dus precies dezelfde gok en winstkansen als vroeger in de gokhallen. Kan je zien wat een kast allemaal opbracht.

Overigens is die Magic Replay die Rob heeft gemaakt een echte aanrader.

 
Ja leuk dat de spellen van de jaren 80 weer helemaal in zijn !

Ben op het moment ook bezig met een mame kast of te wel een arcade kast gemaakt van een pc ! waar je dan alle spellen van de jaren 80 in kan spellen pacman en pango en zo !

Robbie

 
Ik heb met robbie was besproken.

Ik en robbie (en alle andere fantiekelingen)

Willen een gokkast/flipperkast (misschien beide) maken,

met het thema Satellite!

Ik zal het grafische werk doen, robbie zal scripten.

Alle ideën of testlayouts (ook in paint) zijn welkom!

 
Bullet, in zijn post zei hij geloof ik toch ook: klik op WWW

Kijk eens onder zijn post, bij de plaatjes: profile .... WWW ....

 
Er is zelfs al een gokkast uit de jaren 80, meen 88, die satellite heet. Robbie heeft wat betreft de roms meer kennis dan mij maar dat kan geen mpu3/4 kast worden omdat het een Bell Fruit is. Voorloper van de legendarische club 2000.

Overigens nog een goede aanrader voor www site is http://fruitautomaten.orbitjam.com/ . De plek waar Robbie en ik elkaar innig ontmoet hebben :):)

 
Maken we toch een belfruit kast scorpion 1 emu is in de maak door Re-animator !

Anders toveren we een andere kast naar een satfun kast !

Robbie

 
@Robbie: dat bedoelde ik inderdaad, thanks :) Ook de link die sw gaf kende ik nog niet, ook daarvoor bedankt :)

Grtz Bullet

 
Zou inderdaad gaaf wezen een andere kast naar Satfunkast om te gooien. Gezien het gedoe met Turbo Reel de Luxe kunnen we er ook Satfun Reel de Luxe van maken....veranderen we gewoon de turbootjes in satfunnetjes :):)

 
Was jaren terug ook een flipperkastfan,zeg maar rustig verslaafd,en heb ook verschillende compuspelletjes uitgeprobeert.

Maar er gaat niets boven de echte kast,zo eentje waar je na enige tijd weet wanneer hij op tilt vliegt,waar je je echt op kunt uitleven dus.

Ben al jaren op zoek naar een goed werkende kast,maarre ze zijn zo knetterduur en de kennis om een defecte te kopen en te repareren heb ik niet dus maar afwachten of ik een keer tegen zo'n ding aanloop.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan