Kabel

V

vladimir

Heladieladio vanmiddag komen ze de kabel aanleggen. Dit zal een heleverbetering worden te opzichte van de foon. Maar eens afwachten of de nieuwe provider net zo;n goede service verleend als mijn oude Brabantse.

Dus heren Funboard Moderator ik zal ook een nieuw IP adres krijgen.

Gr Vladimir

 
Originally posted by vladimir

Dus heren Funboard Moderator ik zal ook een nieuw IP adres krijgen.


 


Je hebt nu toch variable Ip met je foon of ligt dat aan mij? En hebben de mod`s nog wat aan het Ip dan?

 
Hoi Vladimir,

ik denk dat je er veel plezier aan gaat beleven. Dat was bij ten minste wel het geval. Het gaat een stuk sneller dan met een telefoonverbinding.

Ik wens je dan ook veel plezier met je kabelinternet.

 
Toe maar jongens,steek maar weer eens iemand de ogen uit.

Woon zover buitenaf dat deze technologie nooit mijn huiskamer zal bereiken,enigste wat rest is via satelliet maarre das te duur.

Weet niet waar je woont Vladimir maar kun je geen verlengsnoertje deze kant op gooien?

:) :)

 
Hoi Goto,

dat krijg je ervan als je over de grup gaat wonen, een prachtige mooie plek maar geen kabel. Hebben ze er ook niet zoiets als adsl?? zoniet dan wordt het weer de postduif manier.

groeten, Zeeman.

 
Geen angst: Met kabelinternet krijg je een vast IP adres.

Als mod's zijn we daar gek op;-))

 
Dat zeg je nu wel Denktenk, maar ik heb in een maand tijd al 5 nieuwe IP adressen gehad, dus zo vast lijkt mij dat IP nummer niet! :)

De provider is Chello by the way.....

 
daar zeg je wat bij: chello;-) daar gaat nog wel es wat mis en als de server er daar weer es uitligt en er geen verbinding met de klant kan worden gemaakt is het wel makkelijk om een nieuw IP-adres aan te maken, meestal werkt het dan weer;-)))

Ik heb hier Essent, en heb in drie jaar tijd één keer een ander IP-adres gekregen (had voor mij wel vaker gemogen ;-) )

 
Eindelijk redelijk op de kabel. Een net werkje aangelegd zodat ik met mijn laptop ook op het net kan. Dit ging echt niet van zelf. 3 dagen aan het kl….ten geweest maar het resultaat is er dan wel.

Alleen de provider ligt er om de haverklap uit.

Wie wil in mijn vakantie een proberen in te breken in mijn PC. Tegen die tijd kom ik wel naar de satlounge voor een uitnodiging:)

Op dit moment heb ik zone alarm er opzitten en wil ff checken of deze wel echt werkt.

Gr Vladimir

 
Als je precies gaat vertellen wat je hebt, maak je het de inbrekers wel een stuk gemakkelijker.

Dus kijk er niet van op als straks behalve de inhoud van je HD, ook nog de rest van je inboedel verdwenen is na je vakantie !

:biggrin:

 
LoL, ik heb hier nog wel een utility liggen waar ZoneAlarm helemaal gek van wordt, c.q. er zal niets gebeuren, maar alle toeters en bellen zullen wel gaan loeien etc., dus voor testen van dichtheid hou ik me aanbevolen.

Wil niet zeggen dat je dan veilig bent, ook niet met Zonealarm. Laatst iemand een file gedownload van i-net (ja bekende Kazaa weer waar zoveel gevaarlijks op rondzwerft) met een trojan er in.

Zie mijn andere posting daarover.;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan