Super TT -> "The Doctor" terechte winnaar!

M

Mike The Bike

Vandaag naar de TT in Assen geweest. Vroeg opgestaan (3 uur) en om 3.55 uur aangereden ri. Assen.

Wat een SUPER sound produceren die 4-takten van Rossi, Biaggi en consorten, vooral de Yamahatjes en de Aprilia SUPER!

Een terechte winnaar, Valentino Rossi, van de MotoGP enne petje af( van Rossi natuurlijk) voor Barros op de 2takt. En natuurlijk voor Nederlands trots Jurgen van de Goorbergh.

Ook Marco Melandri in de 250CC stak met kop en schouders boven de rest uit.

Verder wil ik Peez nog bedanken voor de VIP kaarten, zorg er alleen voor dat die VIP shuttle me volgende keer direct voor de tribune neerzet, dan hoef ik tenminste niet door die kl*te regen te lopen! ;) ;) ;) ;)

Te gekke dag!

Grtz Mike

 
Tja Mike.... Volgende keer charter ik een heli.:biggrin::biggrin:

Ja het was zeker een SUPER SOUND die 4-takten.

Voor de rest heb ik er weinig aan toe te voegen.

Wel heb ik een idee voor Boets

Boets ik weet een geschikte lokatie voor een BBQ:biggrin::biggrin::biggrin:

 
@ Peez,

Strak plan, als jij maar zorgt voor de VIP shuttle en de heli.

Ennuh dat vat Chisoffel blond, ..........hik........(wazz zheel lekker).

Boets

 
@Peez, daarom was je de hele tijd om je heen aan t kijken, t zoeken voor een geschikte BBQ plaats en evt. wat boomstammetjes om te stoken. ;)

Zeer strak plan, RESERVEER het laatste weekend juni 2003!

Grtz Mike

 
Ja het lijkt me een zeer strak plan een BBQ.

Meschien kunnen Petertje en Zeeman zich ook over dit plan buigen.

ik meen dat ze ook wel eens met het idee rondlopen voor een BBQ.:eek

Mike@ dan hebben we gelijk een paar man om de tribune op orde te houden:biggrin::biggrin: (kunnen we mooie foto's maken)

Boots@

Als jij zorgt voor een paar waterkoeien voor op de BBQ dan zal je vat niet gauw leeg raaken, sterker nog ik zorg voor een tankwagen.:cool:

Neem je dan wel je SUPER aansteker mee?:biggrin:

Mike wilde dit eens van dichtbij zien.

 
Volgens mij heeft Peez teveel frambozendrank gedronken want hij heeft het nu over Boots in plaats van Boets.

Jaja, het mooiste is natuurlijk de gehele week vertoeven op 1 van de campings te Witten, lekker BBQ aan de Baggelhuizerplas.

Dan de nacht vann Assen en daarna met een houten kop naar de TT. Ik weet sinds 2 juni hoe een houten kop voelt.

 
Dacht dat je na de TT alleen maar aan drank dacht. Die heli's waar ik altijd mee ga gaan altijd de verkeerde kant uit!

 
Waar jij met die heli's naar toe gaat is toch ook leuk?

Lijkt mij best spannend om daar eens te kijken.

Daar kan je ook een BBQ houden:biggrin::biggrin:

ps

( waarom ben ik lid en geen volwaardig lid ? ):confused:

ik hoop dat je dat even kan regelen.;)

 
Jazeker waar ik naar toe ga is het over het algemeen ook heel gezellig. Ik heb er in elk geval gas genoeg om de BBQ aan te steken. Maar daar verlaat ik mij toch liever op de kookkunsten van de kok.

Wat betreft je andere vraag, ga ik aan werken.

maar ehhh, geen garantie, zo ver reikt mijn invloed niet.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan